بازار کار it در استرالیا

بازار کار IT در استرالیا

کامپیوتر و IT در استرالیا یکی از پر رونق ترین بخش ها برای استخدام می باشد. در حالی که همه گیری بیماری کووید 19 موجب کاهش شدیدی در نرخ استخدام های سال به سال در تمام صنایع استرالیا شده، اما بخش IT روند رو به رشدی را به خود دیده است. مطابق با آخرین نمودار اقتصادی LinkedIn رشد استخدام در بخش نرم افزار و فناوری اطلاعات 17.3 درصد افزایش یافته است. افزایش استخدام ها را می توان تا حدودی به این واقعیت نسبت داد که بخش های نرم افزاری و IT به احتمال زیاد، نیاز به حضور فیزیکی کارمندان خود نداشته اند.

 

ما در این مقاله نرخ بیکاری مهندسان IT در استرالیا، درآمد مهندسان IT در استرالیا، بازار کار IT در استرالیا و شرایط کار در استرالیا به عنوان مهندس IT را بررسی کرده ایم. شما را برای کسب اطلاعات کاملی از بازار کار IT در استرالیا به خواندن این مقاله دعوت می کنیم.

فرم مشاوره رایگان

IT-market

درباره استرالیا

درباره استرالیا خوب است بدانید که کشوری مستقل در قاره اقیانوسیه است که شامل جزیره استرالیا، جزیره تاسمانی و بسیاری از جزایر کوچکتر می شود. استرالیا بزرگترین کشور این قاره و ششمین کشور بزرگ جهان است.

 

جمعیت استرالیا نزدیک به 26 میلیون نفر است و مساحتی بالغ بر 7،617،930 کیلومتر مربع دارد. مردم استرالیا اغلب شهرنشین و در حاشیه شرقی این کشور زندگی می کنند. کانبرا پایتخت و سیدنی بزرگترین شهر استرالیا است.

کارمند IT در استرالیا

پردر آمد ترین شهرها در استرالیا

کارمند فناوری اطلاعات در استرالیا کسی است که در عملکرد شبکه های الکترونیکی یک شرکت ایفای نقش می کند و در بخش IT و در برآورده سازی نیازهای سیستم های اطلاعاتی این سازمان نقش مهمی دارد.

 

میانگین حقوق یک مدیر IT در استرالیا سالانه 155,000 دلار استرالیا است. کمترین میزان حقوق یک مدیر IT در استرالیا چیزی در حدود 72,800 دلار استرالیا است.

بازار کار مهندسان کامپیوتر در استرالیا

استرالیا انواع مختلفی از مشاغل فناوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل سیستم و فن آوری را ارائه می دهد. یکی از مشاغل پر تقاضا در استرالیا مهندسی کامپیوتر است.

 

مهندسان كامپیوتر توانمند در استرالیا تقاضای بسیاری را از شرکت ها دارند. مهندسان کامپیوتر برای موفقیت سازمان ها و کمپانی ها بسیار ضروری هستند.

 

این بدین معنی است که همیشه کار در استرالیا برای مهندسان کامپیوتر با کیفیت، استعداد و واجد شرایط وجود دارد. به طور معمول مهندسان کامپیوتر در استرالیا از حقوق بسیار خوبی برخوردار هستند.

شما مقاله بازار کار IT در استرالیا را مشاهده می نمایید.

بازار کار ای تی

نرخ بیکاری مهندسان IT در استرالیا

استرالیا با داشتن شرکت های بسیاری در زمنیه فن آوری اطلاعات و IT یکی از مهمترین قطب ها کار برای کسانی است که قصد دارند در این کشور با مهارت و تجربه کاری مشغول به کار شوند.

 

مهندسان IT در استرالیا از حقوق و مزایای بسیاری خوبی برخوردارند و شرکت های بین المللی بسیاری برای استخدام آنها تقلا می کنند. با چیزی در حدود 3.6 درصد نرخ بیکاری در استرالیا شما با داشتن مدرک تحصیلی یا تجربه کاری مرتبط با IT در این کشور بی کار نخواهید ماند.

درآمد مهندسان IT در استرالیا

مهندسان کامپیوتر در استرالیا درآمد بسیار خوبی را دارند. معمولاً این مهندسان و افراد باتجربه می توانند فرصت های شغلی بسیاری را با درآمد های بالا داشته باشند.

 

طبق قوانین کار در استرالیا، مهندسان آی تی در استرالیا از 47,300 تا 149,000 دلار استرالیا (با متوسط حقوق 93,600 دلار استرالیا) حقوق سالانه برخوردار هستند.

 

برخی از مشاغل مهندسی IT در استرالیا حتی بالغ بر 149,000 دلار پرداخی سالانه دارند. تقاضای کاری بسیار به همراه درآمد بالا موجب امنیت مالی و شغلی برای مهندسان IT در این کشور شده است.

درآمد برنامه نویس در استرالیا

متوسط درآمد توسعه دهندگان وب در استرالیا 81,700 دلار استرالیا است. علاوه بر این، آنها به طور متوسط 4836 دلار از کارفرمایان خود پاداش می گیرند.

 

این اعداد برآوردی از حقوق بر اساس داده های نظرسنجی است که مستقیماً از کارفرمایان و کارمندان در استرالیا جمع آوری گردیده است.

 

یک توسعه دهنده وب مبتدی با  0-2 سال تجربه به طور میانگین 42,600 دلار استرالیا حقوق دریافت می کند. از طرف دیگر، یک توسعه دهنده با بیش از 8 سال تجربه می تواند سالانه به طور میانیگین 90000 دلار استرالیا حقوق داشته باشد.

درآمد مهندس نرم افزار در استرالیا

یک مهندس نرم افزار در استرالیا چیزی در حدود 91,700 دلار استرالیا در هر سال (7,640 دلار استرالیا در ماه) در آمد دارد. این چیزی در حدود 6،632 دلار استرالیا (+ 7٪) بالاتر از میانگین حقوق ملی در این کشور است.

یک مهندس نرم افزار در استرالیا می تواند حداقل به طور میانگین 45,800 تا 142,000 دلار استرالیا حقوق دریافت کند.

 

یک مهندس نرم افزار تازه کار با کمتر از سه سال تجربه می تواند به طور میانگین چیزی در حدود 55,000 دلار استرالیا در سال درامد داشته باشد. مهندسان نرم افزاری که 5 الی 10 سال تجربه کاری دارند می توانند به طور میانگین حدود 97,300 دلار استرالیا درآمد کسب کنند.

 

این در حالی است که یک مهندس ارشد نرم افزار با 15-20 سال سابقه کار به طور میانگین 125,000 دلار استرالیا و مهندسان نرم افزار با بیش از 20 سال سابقه به طور میانگین سالانه 134,000 دلار استرالیا درآمد کسب می کنند.

شرایط کار در استرالیا به عنوان مهندس IT

مهارت های مهندسین آی تی

مهندسان کامپیوتر در دنیای فناوری اطلاعات امروزی نقش بسیار مهمی را در زندگی ما انسان ها ایفا می کنند. معمولا این مهندسان به توسعه روش و شیوه ها کمک کرده تا عملکردهای خوبی ایجاد شود.

 

همان طور که در مقاله کاریابی در استرالیا هم گفتیم، در استرالیا مهندسان کامپیوتر با طراحان همکاری دارند. برخی از مهمترین مهارت هایی که شما باید به عنوان مهندس کامپیوتر در استرالیا داشته باشید عبارتند از:

  • زبان برنامه نویسی JavaScript
  • زبان برنامه نویسیC#
  • زبان برنامه نویسی Java
  • زبان برنامه نویسیC++
  • زبان برنامه نویسی SQL

بهترین ویزا IT و مهندسان کامپیوتر

بهترین ویزای مهندسان IT برای مهاجرت به استرالیا، ویزای مستقل مهارت کاری (زیر کلاس 189) می باشد. این ویزا به نوعی پادشاه همه انواع ویزا نام گرفته است.

دارندگان این ویزا این مجوز را خواهند داشت که در هر شهری در استرالیا کار و زندگی کنند. دو ویزای دیگری که مهندسان کامپیوتر می توانند از آن استفاده کنند، شامل موارد زیر است:

 

  • ویزای نامزدی استرالیا (زیر کلاس 190) – با این ویزا متقاضی می تواند به جای 65 امتیاز، تنها 60 امتیاز دریافت کند. زیرا با این ویزا شما به طور خودکار 5 امتیاز از حمایت مالی دولت دریافت خواهید کرد. این برخلاف ویزای 189 می باشد. برای دریافت ویزا 190 لازم است که 2 سال در یک استان زندگی کرده باشید.
 
  • ویزای کار موقت منطقه ای استرالیا (زیر کلاس 491) – متقاضیان برای دریافت این ویزای کاری تنها لازم است که 50 امتیاز دریافت کنند. زیرا متقاضیان به طور خودکار 15 امتیاز از طریق حمایت مالی یا نامزدی توسط یکی از اعضای خانواده خود که پیشتر اقامت دائم یا شهروندی این کشور را در استرالیا دریافت کرده بودند، می توانند داشته باشند. برخلاف ویزای 189، این ویزا با اقامت دائم همراه نیست، اما در طول این 5 سال اقامت خود در این کشور با این ویزا، می توانید برای دریافت اقامت دائم استرالیا اقدام کنید.
 

هر دو این ویزا فرآیند دقیقاً مشابه درخواست ویزای 189 دارند، بنابراین هر آنچه در این پست آورده شده است برای همه این انواع ویزا اعمال می شود.

شما مقاله بازار کار IT در استرالیا را مشاهده می نمایید.

برنامه-نویسی-در-استرالیا

ویزای مهارت کاری استرالیا

برنامه مهاجرت مهارت کاری استرالیا، ویزایی است که توسط دولت استرالیا به کسانی که مهارت و تجربه کاری ویژه ای در مشاغل مورد نیاز استرالیا داشته باشند تخصیص داده می شود. این ویزا در اصل این یک ویزای 5 ساله برای کار و زندگی در استرالیا با عنوان اقامت دائم می باشد.

 

یکی از روش های مهاجرت به استرالیا برای کسانی که مهندس کامپیوتر هستند، دریافت ویزای مهارت کاری این کشور است. دارندگان این ویزا باید حداقل 4 سال در استرالیا زندگی کرده تا واجد شرایط درخواست شهروندی این کشور نیز باشند.

 

برنامه مهاجرت مهارت کاری یک ویزای مبتنی بر امتیاز است. این بدان معناست که شما باید برای آنکه واجد شرایط دریافت ویزای مهارت کاری باشید باید حداقل 65 امتیاز در معیارهای لازم کسب کرده باشید.

 

ما در اینجا چند از مزایای دریافت ویزای مهارت کاری را برای شما ذکر کرده ایم:

 

  • شما می توانید در مدت 5 سال در استرالیا بطور نامحدود اقامت داشته باشید.
  • شما می توانید در استرالیا با مزایای یکسان با شهروندان استرالیایی کار و تحصیل کنید.
  • می توانید از برنامه های مراقبت های بهداشتی و رایگان مدیکر (Medicare) استفاده کنید.
  • می توانید برای دریافت تابعیت استرالیا اقدام کنید.
  • همچنین می توانید اعضای خانواده خود را برای اقامت دائم نیز حمایت مالی کنید و به استرالیا بیاورید.
  • شما برای سفر به نیوزیلند به ویزا نیازی نخواهید داشت.

سقف استخدام مهندسان IT در استرالیا

استخدام مهندسان IT در استرالیا شامل یک فضای رقابتی است و کارفرمایان نیز برای استخدام شما با محدویت مواجه هستند. در اول جولای هر سال، دولت استرالیا سهمیه ای را که به سقف شغلی معروف است را منتشر می کند.

 

جدول زیر سقف های شغلی برای زمینه های شغلیICT  را نشان داده است:

شغل

سقف استخدام

تحلیل گران کسب و کار و سیستم های ICT

2587

برنامه نویسان نرم افزار و اپلیکیشن

8748

سرپرست بانک اطلاعات و سیستم ها و متخصصان امنیت  ICT

2887

متخصصان شبکه های رایانه ای

2553

تنها برای دارندگان شغل در ICT بیش از 16000 اقامت دائم اعطا می شود.

نحوه مهاجرت به استرالیا به عنوان مهندس IT

مراحل مختلفی برای دریافت اقامت دائم استرالیا با عنوان مهندس IT وجود دارد که شامل موارد زیر است:

 

1 – ارزیابی اینکه آیا واجد شرایط هستید.

2 – دریافت ارزیابی مهارت هایتان.

3 – ارسال اظهار علاقه (Expression Of Interest) برای مهاجرت به استرالیا.

4 – دریافت دعوتنامه برای درخواست مهاجرت کاری به استرالیا.

5 – چک های پزشکی و کیفری

6 – دریافت ویزا یا اقامت دائم استرالیا

اقامت دائم استرالیا با مدرک مهندسی کامپیوتر

پیش از آنکه واجد شرایط درخواست اقامت دائم استرالیا باشید، باید حداقل 2 سال پس از فارغ التحصیلی خود، تجربه کار تمام وقت در زمینه های شغلی مربوط به IT را داشته باشید. هر تجربه کاری بعد از این 2 سال امتیازات دیگری را به حساب شما واریز خواهد کرد.


اما اگر مدرک تحصیلی شما در رشته های به غیر از IT باشد، لازم است که 6 سال سابقه کاری داشته باشید.


مدت زمان دریافت اقامت دائم استرالیا با مدرک مهندسی کامپیوتر

روند مدت زمان بررسی دریافت اقامت دائم استرالیا با مدرک مهندسی کامپیوتر از زمان بیان علاقه (Expression of Interest) خود تا زمان پذیرش بسته به امتیاز شما متفاوت می باشد.


اگر هنگام ثبت نام امتیاز شما 75 امتیاز باشد، مدت زمان شما برای دریافت اقامت دائم استرالیا در مدت 5 روز حساب می شود.


اگر 70 امتیاز کسب کرده باشید، ممکن است بین چند هفته تا چند ماه منتظر بمانید. اگر هم 65 امتیاز کسب کنید، ممکن است مدت زمان بررسی اقامت دائم شما بیش از یک سال به طول کشد.

ما در مطلب ویزای کار استرالیا نیز اطلاعات مفیدی آماده‌ کرده‌ایم. آن را هم از دست ندهید.

کد ANZSCO مهندسان IT در استرالیا

استرالیا دارای 2 لیست است که تمام مشاغل مورد نیاز در این کشور را معرفی کرده است. فقط مشاغل موجود در این لیست هستند که قابلیت در خواست برای مهاجرت به استرالیا را دارند. 

 

این دو لیست فهرست مهارت های استراتژیک میان مدت (MLTSSL) و لیست مشاغل استراتژیک کوتاه مدت (STSOL) نامیده می شوند.

 

به هر شغلی که در هر یک از این لیست ها باشد، یک عدد داده می شود. این شماره مشاغل ANZSCO در استرالیا می باشد.کد ANZSCO برای مهندسین نرم افزار در استرالیا 261313 است.

 

دانستن کد شغل خود در استرالیا بسیار مهم است. برخی مشاغل در استرالیا بسیار شبیه به هم هستند و کد های مختلفی دارند.

 

در هنگام انتخاب کد خود مراقب باشید که انتخاب صحیحی را انجام دهید. زیرا کلیه وظایف احتمالی شغلی که مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت منحصر به کد ANZSCO شما خواهد بود.

 

خبر خوب این است که مهندس نرم افزار در لیست MLTSSL قرار دارد و در استرالیا یکی از مشاغل پر تقاضا به حساب می آید.

 

پیش از هر اقدامی بهتر است که نگاهی بیندازید و بررسی کنید که آیا جزئیات لیست دولت استرالیا تحت کد ANZSCO شما برای یک مهندس نرم افزار، با مهرت و تجربه شما در حرفتان مطابقت دارد یا خیر.

شما مقاله بازار کار IT در استرالیا را مشاهده می نمایید.

مشاغل مورد تقاضا در استرالیا

در زیر ما جدولی را برای شما فراهم کرده ایم که لیست مشاغل مورد تقاضا در استرالیا را به شما نشان می دهد. شما در این جدول می توانید 20 شغل پر تقاضا در استرالیا را مشاهده کنید.

اندازه

میانگین حقوق در سال 2023

اشتغال

298،354

72,600 دلار استرالیا

 پرستار

221،390

 65 هزار دلار

مراقبان سالمند و معلول

153701

93,900 دلار استرالیا

 برنامه نویسان

148،301

74,800 دلار استرالیا

 معلمان

134،227

54  هزار دلار

 انبارداران

94454

119,037 دلار استرالیا

 وکلا

90،786

62,029 دلار استرالیا

 لوله کش

89657

115,000 دلار استرالیا

 مشاوران مدیریت

86،772

 55 هزار دلار

 باغبانان

75،127

128  هزار دلار

 مدیران منابع انسانی

72،527

27,100 دلار استرالیا

 رانندگان

60،270

 68 هزار دلار

 افسران و گاردهای امنیتی

50527

 100 هزار دلار

 مدیران پایگاه داده و سیستم ها و متخصصان امنیت ICT

48،698

130  هزار دلار

 مدیران تأمین و توزیع

48،603

 98 هزار دلار

 متخصصان اطلاعات

36،620

94  هزار دلار

 تحلیلگران اطلاعات

36142

287,000 دلار استرالیا

 روانشناسان

36،088

 71 هزار دلار

 کارکنان رفاه، تفریح

34،772

 74 هزار دلار

 پرستاران ثبت نام شده

34332

 146 هزار دلار

 تکنسین های ساختمان و مهندسی

بازار-کار-آی-تی-در-استرالیا

محاسبه امتیاز مهندسان IT در استرالیا

حداقل امتیازات لازم برای آنکه واجد شرایط مهاجرت با مهارت کاری به استرالیا باشید 65 امتیاز است. برای مهاجرت به استرالیا عوامل بسیاری بر امتیازات شما تاثیر می گذارد. امتیازات شما می تواند متاثر از سن، مهارت در زبان انگلیسی، تجربه و مهارت کاری، مدرک تحصیلی، زبان دوم، نامزدی منطقه ای و یا پیشنهاد کاری و امتیازات همسر شما باشد.

1. امتیازات مربوط به سن مهاجرت به استرالیا به عنوان مهندس IT

امتیازات سنی شما تا آخرین روز پیش از تولد در یک گروه سنی محاسبه می شود. شما با سنتان در یک گروه در برنامه مهاجرتی استرالیا قرار خواهید گرفت.

 

به عنوان مثال شما تا یک روز پیش از تولد 25 سالگی خود در گروه سنی 18 تا 24 سال قرار دارید. در تاریخ تولد 25 سالگی امتیاز شما در گروه سنی 25 تا 32 سالگی قلمداد خواهد شد.

 

سن 18 – 24 = 25 امتیاز

سن 25 – 32 = 30 امتیاز

سن 33 – 39 = 25 امتیاز

سن 40 – 44 = 15 امتیاز

 

سن 45 سال محدودیت سنی جدید برای مهاجرت با مهارت کاری در استرالیا می باشد. با 45 سال سن، شما شرایط مهاجرت با مهارت کاری را به استرالیا نخواهید داشت.

 

 با این سن اما ممکن است بتوانید تحت یکی دیگر از برنامه های ویزای مهارت کاری به استرالیا مهاجرت کنید. برای اینکه بفهمید برای کدام گزینه های ویزا واجد شرایط هستید می توانید با کارشناسان ما در موسسه کاریابی بین المللی کاربین در تماس باشید.

 

2. امتیازات زبان انگلیسی برای مهاجرت به استرالیا به عنوان مهندس IT

بر اساس شاخص های مورد نظر آفیسر مهاجرتی شما این امتیازات را برای مهارت زبان خود خواهید گرفت.

 

خوب – 20 امتیاز

متوسط – 10 امتیاز

ضعیف – 0 امتیاز

 

3. امتیازات برای تجربه کار برای مهاجرت به استرالیا به عنوان مهندس IT

تجربه کاری شما نقش مهمی در امتیازات شما خواهد داشت.

 

3 تا 5 سال – 5 امتیاز

5 تا 8 سال – 10 امتیاز

بیش از 8 سال – 15 امتیاز

 

لطفا توجه داشته باشید که اگر در حرفه خود واجد شرایط هستید، حتی پس از ارسال درخواست، مدت زمان تجربه کاری شما می تواند افزایش یابد.

 

بنابراین اگر به نظر می رسد که در ماه های آینده به گروه بعدی تجربه کاری می توانید بروید، پروفایل خود را به روز کنید تا امتیازات بیشتری را دریافت کنید.

 

4. امتیازات صلاحیت تحصیل مهاجرت به استرالیا به عنوان مهندس IT

شما با مدرک تحصیلی خود نیز امتیازات بسیاری نیز می توانید دریافت کنید.

 

PHD – 20 امتیاز

کارشناسی ارشد – 15 امتیاز

کارشناسی – 10 امتیاز

 

5. امتیازات برای مهارت زبان دوم

زبانهایی که بعنوان مهندس نرم افزار می تواند امتیازات دیگری را به شما اضافه کند.

 

آلبانیایی

کرواتی

هندی

نپالی

عربی

دری

اندونزیایی

اوکراینی

امهری

چک

مجارستانی

نویر

ارمنی

دینکا

ایتالیایی

فارسی

عسلان

هلندی

ژاپنی

لهستانی

بوسنیایی

فنلاندی

کره ای

پنجابی

بنگلا

فیلیپینی

خمر

پرتغالی

بلغاری

فرانسوی

لائو

پشتو

برمه ای

آلمانی

مقدونیایی

رومانیایی

سینهالی

تامیل

تونگایی

ویتنامی

کانتونیایی

یونانی

مالاییایی

روسی

سومالیایی

تتوم

ترکی

اسپانیایی

چینی

هزارگی

ماندارین

ساموایی

صربی

سواحیلی

تیگرینیا

تایلندی

 

برای به دست آوردن 5 امتیاز اضافی دیگر برای زبان دوم که در بالا ذکر شده، باید توسط سازمان اعتباربخشی ملی مترجمان و مفسران NAATI به شما اعتبار داده شود. برای اینکه معتبر شوید باید آزمون NAATI را در سطح 2 یا بالاتر قبول شوید. تنها صحبت کردن به این زبان ها کافی نیست.

 

6. امتیاز حمایت مالی منطقه ای در استرالیا

داشتن پیشنهاد کاری و حمایت مالی منطقه ای می تواند به شما امتیاز دیگری جهت مهاجرت به استرالیا بدهد. بنابراین 5 امتیاز اضافی برای ویزای حمایت مالی استانی و 15 امتیاز اضافی از گزینه ویزای حمایت مالی منطقه ای دریافت خواهید کرد.

 

7. امتیاز همسر برای مهاجرت به استرالیا برای مهندسان IT

اگر همسر شما در مشاغل موجود در لیست تقاضا کانادا نیز واجد شرایط است و مایل است که مورد ارزیابی مهارت قرار بگیرد، می توانید 5 امتیاز دیگر نیز دریافت کنید.

نتیجه گیری

استرالیا یکی از بهترین کشور های جهان از لحاظ اقتصادی و اجتماعی است و از لحاظ شاخص های اشتغال، درآمد و امید به زندگی از رتبه های برتر جهان می باشد. یکی از مشاغل پر تقاضا در استرالیا مشاغل مربوط به فناوری اطلاعات می شود. مهندسان IT در استرالیا درآمد بسیار خوبی دارند و اغلب در کمترین زمان ممکن کار مورد نظر خود را پیدا می کنند.

سوالات متداول

  • میانگین درآمد مدیر سرویس خدمات. 103،522 دلار استرالیا، مهندس نرم افزار 91700 دلار استرالیا، مدیر پروژه 100،517 دلار استرالیا، تکنسین پشتیبانی و فناوری اطلاعات 52،921 دلار استرالیا در سال می باشد.

    1. نرخ بیکاری مهندسان نرم افزار در استرالیا چیزی در حدود 3.2 درصد می باشد و بازار استخدام کارمندان بخش IT در این کشور بسیار خوب است.

  • پنج مهارت برتر فن آوری اطلاعات در استرالیا عبارتند از: 1 مهندسین ابر و معماران ابر 2 مدیر پروژه 3 مهندس شبکه 4 متخصص GRC 5 متخصص پشتیبانی

وظایف مدیر IT در استرالیا شامل مدیریت فناوری اطلاعات و سیستم های رایانه ای، کنترل و ارزیابی عملیات IT و داده های الکترونیکی و مدیریت کارکنان فناوری اطلاعات می باشد.

توسعه دهندگان نرم افزار در استرالیا چیزی بین 95,232 تا 148,735 دلار درآمد دارند.

فرم مشاوره زیر رو پُر کنید تا شرایطتون آنلاین بررسی بشه و با شما تماس گرفته بشه 

نظرات کاربران

guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  سپیده
2 سال قبل

سلام بله امتیاز سابقه کار بهتون تعلق میگیره

سپیده
سپیده
2 سال قبل

سلام من فوق دیپلم نرم افزار دارم 11 سال سابقه کاری دارم و امسال لیسانس ای تی میگیرم… ایا سابقه کاری من امتیاز بالای 8 سال میگیره یا بعد از گرفتن لیسانس سابقه ی کاریم حساب میشه؟

کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  maryam
2 سال قبل

بستگی به درامدتون داره
۰ – ۹۰۰۰۰ دلار درآمد شامل مالیات: ۳۲٫۵ سنت برای هر یک دلار
۹۰۰۰۰ – ۱۸۰۰۰۰ دلار درآمد شامل مالیات: مبلغ ۲۹۲۵۰ دلار ثابت به اضافه ۳۷ سنت برای هر ۱ دلار در درآمدهای بیشتر از ۹۰۰۰۰ دلار
۱۸۰۰۰۰ دلار و بالاتر درآمد شامل مالیات: مبلغ ۶۲۵۵۰ دلار ثابت به اضافه ۴۵ سنت برای هر ۱ دلار برای درآمدهای بالای ۱۸۰۰۰۰ دلار

maryam
maryam
2 سال قبل

سلام
مالیات یه متخصص it در استرالیا چقدر هستش؟

کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  آقای باستی
2 سال قبل

بالای 3 سال سابقه کاری به همراه بیمه نیاز هست

آقای باستی
آقای باستی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید
با توجه به بازار کار IT در استرالیا چقدر سابقه کار برای مهاجرت نیاز هستش؟

بخش سوالات کاربین

مقالات پیشنهادی