مشاغل مورد نیاز کشور کانادا

مشاغل مورد نیاز کشور کانادا

یکی از بهترین کشور های جهان که رتبه اول کیفیت زندگی و همچنین رتبه نهم اقتصاد را در جهان در اختیار دارد کشور کانادا می باشد. از همین رو جای تعجب نیست که چرا سالانه مهاجران بسیاری، کانادا را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می کنند. اما نحوه مهاجرت به کانادا چگونه است؟ آسان ترین روش مهاجرت به کانادا از طریق دریافت ویزای کار می باشد. از همین رو، کانادا برنامه های مهاجرتی کاری بسیار متنوعی مانند اکسپرس اینتری کانادا و برنامه نامزدی را مورد اجرا قرار داده است. اما آسان ترین روش پیدا کردن کار در کانادا اقدام از طریق مشاغل مورد نیاز این کشور است. حال سؤال مهم این است که مشاغل مورد نیاز کشور کانادا کدامند؟

 

افزایش مازاد بودجه، تولید و همچنین از رده خارج شدن بازنشستگان، از مواردی هستند که کانادا را به نیروی کار ماهر خارجی نیازمند کرده اند. در همین راستا برخی از مشاغل هر ساله در میان مشاغل مورد نیاز کانادا قرار می گیرند. تقاضا برای مهاجرت به کانادا از طریق دریافت ویزای کار افزایش پیدا کرده و از لوله کش و راننده کامیون گرفته تا مدیر شرکت و داروساز تقاضا برای نیروی کار در کانادا هر روز بیشتر می شود. اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق دریافت ویزای کار دارید و می خواهید به سوالات خود در مورد مشاغل مورد نیاز کشور  کانادا، اکسپرس انتری کانادا و برنامه نامزدی کانادا پاسخ داده شود این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید. 

فرم مشاوره رایگان

مشاغل-مورد-نیز-کانادا

کار در کانادا

اگر شما فردی هستید که دارای تجربه کاری بوده و تحصیل کرده اید، ساده‌ترین راه برای مهاجرت شما به کانادا از طریق دریافت ویزای کار کانادا می باشد. شما برای کار در کانادا به طور عمده سه مسیر پیش رو دارید:

  • جاب آفر – یک کارفرمای کانادایی را متقاعد کنید که می توانید برای شرکت وی فردی مؤثر و مفید باشید. سپس کارفرمای شما به منابع انسانی و توسعه کانادا نامه ارسال می کند که باید شما را استخدام کند. زیرا هیچ فرد بومی توانایی کاری شما را ندارد.
  • اکسپرس انتری – از طریق تکمیل پروفایل خود در اکسپرس انتری که مبتنی بر امتیاز است، منتظر بمانید که یک کارفرما کانادایی به شما دعوتنامه ارسال کند
  • برنامه نامزدی استانی – جاب آفر دریافت کنید و از طریق برنامه نامزدی استانی برای دریافت ویزای کار کانادا اقدام بفرمایید.
 

پیدا کردن کار در کانادا، ممکن است که در ابتدا پیچیده به نظر برسد. اما شما می توانید با استفاده از یک وکیل و یا کارشناس مهاجرتی، فرآیند خود را آسان کنید. اگر هم در کانادا خانواده و یا دوستی دارید با آنها در تماس باشید و ببینید آیا آنها کسی را که قصد استخدام شما را داشته باشد می شناسند؟

اکسپرس انتری کانادا

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا بی شک یکی از بهترین برنامه های مهاجرتی در جهان است. بر اساس این برنامه مهاجرتی مهاجران می توانند بر اساس توانایی و مهارت کاری خود به کانادا مهاجرت کنند. این سیستم به اداره شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) این امکان را می دهد تا مهاجران حرفه ای و یا واجد شرایط را ارزیابی، جذب و انتخاب کنند.

برنامه مهاجرتی اکسپرس انتری کانادا شامل 4 زیر مجموعه می شود.

·       برنامه مهارت کاری فدرال (FSWP)
·       برنامه مهارت تجاری فدرال (FSTP)
·       برنامه کلاس تجربه کانادایی   (CEC)
·       برنامه نامزدی استانی
 

طبق برنامه نامزدی استانی اکسپرس اینتری، استانها و مناطق به صورت جداگانه، این امکان را دارند که از این سیستم برای جذب نیروی کار مورد نظر خود استفاده کنند. در مجموع برنامه اکسپرس انتری موجب شده است تا کارفرمایان دولتی و خصوصی برای تامین نیاز نیروی خود از نیروی کار خارجی استفاده کنند.

برنامه نامزدی استانی کانادا

برنامه مهاجرت استانی کانادا در حال تبدیل شدن به یکی از محبوبترین روش های مهاجرتی به این کشور است. استانهای کانادا مانند آلبرتا، انتاریو، بریتیش کلمبیا و سایر استان های دیگر، برنامه های مهاجرتی منحصر به فرد خود را اجرا می کنند.

کسانی که از طریق این برنامه مهاجرتی به کانادا مهاجرت می کنند، ملزم هستند که در همان استان خود اقامت داشته باشند. علاوه بر این، در بسیاری از برنامه های نامزدی استانی، واجدان شرایط باید یک پیشنهادی کاری را نیز از یک کارفرمای کانادایی دریافت کرده باشند.

شما برای آنکه خیلی سریع تر بتوانید ویزای کار خود را دریافت کنید، می توانید از طریق مشاغلی که در کانادا دارای تقاضای بالایی هستند اقدام بفرمایید. در همین ما در ادامه شما را با مشاغل مورد نیاز این کشور آشنا خواهیم کرد.

پیشنهاد میکنیم در این راستا مقاله جاب آفر کانادا رو مطالعه کنید.

دامپزشک در کانادا

احتمالاً یکی از آرزوهای شما در شش سالگی این بود که در آینده دامپزشک بشوید. اما خواسته شما یک ایده آینده نگر بوده است. دامپزشکان در کانادا به حیوانات در هر ابعاد و اندازه از سگ گرفته تا زرافه مراقبت های پزشکی ارائه می کنند.


شرایط کار دامپزشکی در کانادا

دامپزشک شدن در کانادا کمی سخت است. شما برای آنکه در کانادا دامپزشک باشید باید دو سال در دانشگاه تحصیل کنید و پس از آن چهار یا پنج سال دامپزشکی بخوانید و مدرک دامپزشکی خود را دریافت نمایید.


شما پس از اینکه همه این مراحل را سپری کردید، باید در یک آزمون ملی شرکت کرده و آن را با موفقیت پشت سر بگذارید و همچنین گواهینامه خود را دریافت کنید. شما برای آنکه به طور رسمی در شغل دامپزشکی در کانادا فعالیت کنید، باید در استان مورد نظر خود نیز مجوز رسمی دریافت کرده باشید.


حقوق دامپزشکان در کانادا

دامپزشکان در کانادا دستمزد بالایی دارند و به طور میانگین چیزی در حدود 95،000 دلار در سال دریافت می کنند.


بازار کار دامپزشکان در کانادا

تعداد افرادی که به عنوان دامپزشک در کانادا مشغول به کار هستند در حال افزایش است. در دهه اخیر 17 درصد تقاضا برای استخدام دامپزشک در کانادا افزایش یافته است.


دولت کانادا این پیش بینی را دارد که تا پنج سال آینده در کانادا به همان اندازه که جویای کار وجود دارد، فرصت های شغلی نیز وجود خواهد داشت.

دام-پزشک-در-کانادا

مدیر امور بانکی در کانادا

یکی از مشاغلی که در کانادا با تقاضا بالایی روبرو است مدیر امور بانکی می باشد. اگر عاشق پولید و فردی مسئولیت پذیر هستید، ممکن است این شغل همان رویای شما باشد. مدیران بانکی و اعتباری در کانادا این وظیفه را دارند که بر عملکرد موسسات مالی مانند شعب بانکی و اتحادیه های اعتباری نظارت داشته باشند.


شرایط کار به عنوان مدیر امور بانکی در کانادا

شما برای آنکه به عنوان مدیر امور بانکی در کانادا فعالیت داشته باشید احتمالاً به مدرک دانشگاهی یا دیپلم در زمینه مدیریت بازرگانی، تجارت یا اقتصاد نیاز خواهید داشت.


همچنین شما برای آنکه در شغل خود ارتقاء پیدا کنید، ممکن است که نیاز به دریافت مدرک کارشناسی ارشد داشته باشید. علاوه بر این، شما در برخی از برنامه های آموزشی مدیریت باید شرکت کرده و گواهینامه های مورد نظر را دریافت کنید.


در نهایت، لازم به ذکر است که شما پیش از آنکه واجد شرایط کار به عنوان مدیر امور بانکی باشید به چندین سال تجربه کاری نیز نیاز خواهید داشت.


حقوق و دستمزد مدیر امور بانکی در کانادا

مدیران امور بانکی و اعتباری در کانادا درآمد بسیار خوبی دارند و آنها چیزی در حدود 95000 دلار در سال دریافت می کنند.


بازار کار مدیران امور بانکی در کانادا

تقاضا برای مدیر امور بانکی و اعتباری در کانادا 8 درصد کاهش یافته است. با این حال، پیش بینی می شود که در آینده این شغل یکی از پر تقاضا ترین مشاغل در کانادا باشد. دولت کانادا پیش بینی کرده که تا سال 2023 تعداد کسانی که در این رشته به دنبال کار می گردند با تعداد مشاغل مورد تقاضا به تعادل برسد.

مدیر-بانک-در-کانادا

مدیر اجرایی در کانادا

مدیر اجرایی کسب و کار نیز یکی از مشاغل پر تقاضا کانادا است. مشاغل مختلفی زیر مجموعه این شغل می شوند، که از آنها می توان به-مدیر اجرایی، افسر مالی و عملیاتی، معاون اجرایی و مدیر اجرایی سازمان اشاره کرد. مهمترین وظیفه مدیر اجرایی کسب و کار در کانادا تصمیم گیری در مورد ماموریت سازمان و نحوه تخصیص منابع میباشد.

 

شرایط کار مدیر اجرایی در کانادا

شما برای آنکه در کانادا به عنوان مدیر اجرایی فعالیت داشته باشید، احتمالاً به مدرک دانشگاهی در رشته ای مرتبط با کار سازمانی خود نیاز خواهید داشت. به علاوه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از شما چندین سال تجربه به عنوان مدیر اجرایی را درخواست می کنند.

 

حقوق مدیر اجرایی در کانادا

متوسط ​​حقوق کسانی که به عنوان مدیر اجرایی در کانادا فعالیت می کنند 107،000 دلار در سال است. اما اگر شما مدیر شرکت های بزرگ بشوید بسیار بیشتر از این را نیز کسب خواهید کرد.

 

بازار کار مدیر اجرایی در کانادا

هم اکنون تعداد افرادی که برای کار در مشاغل این گروه شغلی اقدام می کنند چیزی در حدود 46 درصد نسبت به دهه پیش افزایش یافته است. اما دولت کانادا پیش بینی کرده است که در پنج سال آینده، این نرخ کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیر-شرکت-مهندسی

مدیر مراقبت های بهداشتی در کانادا

کانادا شاهد رشد عظیمی در بخش مراقبت های بهداشتی بوده، که بیشتر آن به دنبال افزایش سن جمعیت بوده است. از همین رو نیاز به مدیران در بخش مراقبت های بهداشتی رو به افزایش است.

کسانی که به عنوان مدیر بخش مراقبت های بهداشتی فعالیت می کنند، باید بر ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی در بیمارستان ها، کلینیک ها، خانه های سالمندان و سایر محیط های بهداشتی نظارت کنند.

مدیران مراقبت های بهداشتی در کانادا مسئول نظارت بر متخصصان بوده و بر اساس نیاز نیروهای جدید را استخدام می کنند. تعیین بودجه بیمارستان و برنامه ریزی و ارزیابی ارائه خدمات از دیگر وظایف مدیران مراقبت های بهداشتی است که یکی از بهترین شغل ها در کانادا محسوب می شود.

شرایط کار به عنوان مدیر مراقبت های بهداشتی در کانادا

شما برای آنکه به عنوان مدیر بیمارستان در کانادا فعالیت کنید، باید تحصیلات آکادمیک خود را در رشته های پزشکی گذرانده باشید. رسیدن به این موقعیت در کانادا نیاز به سالها آموزش طاقت فرسا و تجربه کار به عنوان دستیار نیاز دارد.

حقوق و دستمزد مدیر مراقبت های بهداشتی در کانادا

مدیران بیمارستان در کانادا درآمد بسیار خوبی دارند. شما با این شغل در کانادا می توانید به طور میانگین 96000 دلار کانادا در سال دریافت کنید. اما بسته به نوع خدمات یا مجموعه ای که شما ممکن است تحت نظارت داشته باشید، میزان حقوقی که دریافت می کنید متفاوت خواهد بود.

بازار کار مدیر مراقبت های بهداشتی در کانادا

نسبت به دهه گذشته به تعداد افرادی که به عنوان مدیر بیمارستان و یا دیگر مجموعه های مراقبت های بهداشتی کار می کنند 26 درصد افزایش یافته است. دولت کانادا پیش بینی کرده که در پنج سال آینده میزان تقاضا برای این شغل بسیار بیشتر از افرادی باشد که جویای کار آن هستند.

پزشک-در-کانادا

مدیر ادارات دولتی در کانادا

مدیران ادارات دولتی در کانادا یکی از پر تقاضا ترین مشاغل را در اختیار دارند. مدیران ادارات دولتی فعالیت و خدمات دولتی را نظارت می کنند. آنها وظیفه دارند که از اجرای برنامه های دولت، سیاست ها و برنامه های آن اطمینان حاصل کنند.

این می تواند شامل نظارت بر توسعه و گسترش برنامه های مذکور و برنامه ریزی بودجه باشد. مدیران ادارات دولتی در کانادا وظیفه دارند که بر اساس نیاز به استخدام و آموزش کارکنان نیز بپردازند.

 

شرایط کار برای مدیران ادارات دولتی در کانادا

کسانی که قصد دارند به عنوان مدیر ادارات دولتی فعالیت کنند، باید چندین سال تجربه در این زمینه داشته باشند. حداقل مدرک کارشناسی علوم اجتماعی، حقوق یا مدیریت بازرگانی نیز از موارد مورد نیاز این شغل می باشد.

 

حقوق و دستمزد مدیران ادارات دولتی در کانادا

مدیران ادارات دولتی در کانادا درآمد بسیار خوبی دارند و به طور میانگین حدود 114000 دلار در سال دریافت می کنند. این گروه شغلی با افزایش 16 درصدی در دستمزد خود در پنج سال گذشته، یکی از پردرآمدترین مشاغل کانادا را به خود اختصاص داده اند.

 

بازار کار مدیران ادارات دولتی در کانادا

فرصت های شغلی این حرفه در کانادا بستگی بسیار زیادی به برنامه هایی دارد که در این کشور در حال طراحی و اجرا شدن هستند.

مدیر-شرکت-در-کانادا

داروساز در کانادا

داروساز بودن تنها فراهم کردن نسخه پزشکان نیست. شما به عنوان داروساز در کانادا باید همواره به روز باشید. داروسازان وظیفه دارند که به مشتریان در مورد نحوه مصرف دارو توصیه کنند، بودجه مجموعه خود را مدیریت و در صورت نیاز به استخدام نیروی جدید بپردازند.

 

شرایط کار داروساز در کانادا

شما برای کار در این حرفه باید مدرک داروسازی داشته باشید. هنگامی که قصد دارید داروساز شوید باید مدارک رسمی و مجوز های کار در این حرفه را در کانادا دریافت کرده باشید.

باید کار نیز باید یک دوره کارآموزی را نیز بگذرانید. شما همچنین باید به عنوان داروساز در کالج استانی مورد نظر خود در کانادا ثبت نام کرده باشید.

 

درآمد داروساز در کانادا

داروسازان در کانادا درآمد بالایی دارند و به طور میانگین آنها در حدود 104،000 دلار درآمد کسب می کنند. طی پنج سال گذشته، دستمزد داروسازان در کانادا حدود 10 درصد افزایش یافته است.

 

بازار کار داروسازان در کانادا

دولت کانادا پیش بینی کرده، که موقعیت بیشتری برای داروسازان در کانادا به‌وجود آمده و برای هر کسی که در این کشور به دنبال کار باشد، استخدام خواهد شد.

داروسازی-در-کانادا

سرپرست لوله کش در کانادا

تقاضا برای استخدام ناظر لوله کش در کانادا رو به افزایش است. یک سرپرست لوله کش وظیفه دارد که سیستم های گرمایشی، روغن و آب آن را نه تنها در منزل شما، بلکه در بسیاری از شرکت ها و تاسیسات بزرگ صنعتی و یا تجاری نظارت کند.


آنها این وظیفه را دارند که مواد لازمه را سفارش داده و فعالیت های مورد نظر را برنامه ریزی کنند. یک سرپرست لوله کش به شما اطمینان می دهد که در خانه و یا شرکت شما همه چیز به خوبی پیش می رود.


شرایط کار سرپرست لوله کش در کانادا

شما برای آنکه به عنوان سرپرست لوله کش در کانادا فعالیت کنید، لازم است که حداقل دیپلم خود را دریافت کرده باشید. پس از آن، مسیر ممکن است برای شما آشنا باشد. شما به یک دوره کارآموزی و چند سال تجربه نیاز خواهید داشت.


حقوق و درآمد سرپرست لوله کش در کانادا

سرپرستان لوله کش در کانادا درآمد بالایی دارند و میانگین حقوق آنها در کانادا حدود 83000 دلار در سال است. اما ممکن است که در ابتدا به عنوان یک کارآموز درآمد بسیار کمتری را داشته باشید.


با توجه به PayScale ، یک لوله کشی که تازه مشغول به کار شده است می تواند 28 دلار در هر ساعت درآمد کسب کند. اما این در حالی است که یک لوله کش مجرب ساعتی 54 دلار به صورت میانگین دستمزد دریافت می کند.


بازار کار سرپرست لوله کش در کانادا

طبق گزارش بانک کار کانادا، تا پنج سال آینده 1.25 موقعیت کاری برای پیمانکاران و سرپرستان در معاملات لوله کشی وجود خواهد داشت. طی پنج سال گذشته، تعداد افراد شاغل در این شغل 32 درصد افزایش یافته اند.

لوله-کش-در-کانادا

مدیر شرکت مهندسی در کانادا

مهندسان به کسی نیاز دارند که به آنها بگویند که چه کنند و این که توانایی بررسی و تحلیل چالش های آنها را داشته باشد. مدیران شرکت های مهندسی این وظیفه را بر عهده دارند که پروژه ها را برنامه ریزی، نظارت و مورد ارزیابی قرار دهند.

این مدیران در کانادا می توانند در بخش های خصوصی و دولتی و در طیف وسیعی از شرکت ها سازمان ها و محیط ها مهندسی فعالیت کنند. شرکت های مشاوره ای و تحقیقاتی نیز از عمده ترین متقاضیان مدیران مهندسی در کانادا هستند.

 

شرایط کار مدیر شرکت مهندسی در کانادا

برای اکثر موقعیت های کاری در این شغل شما باید مدرک کارشناسی مهندسی داشته باشید. همچنین به عنوان کسی که قصد دارد یک شرکت مهندسی را مدیریت کند، باید تجربه نظارتی داشته باشید. شما همچنین باید برای کار به عنوان یک مهندس توسط استان یا سرزمینی که قصد کار در آن را دارید مجوز های لازم را دریافت کرده باشید.

 

حقوق مدیر شرکت مهندسی در کانادا

مدیران شرکت های مهندسی در کانادا از درآمد های بسیار خوبی بهره مند هستند و دستمزدی بالغ بر 109،000 دلار در سال دارند.

 

بازار کار مدیر شرکت مهندسی در کانادا

تقاضا برای مدیران شرکت مهندسی در کانادا 78 درصد بیشتر از 5 سال قبل بوده است.

مدیر-اجرایی

مدیر خدمات رفاهی در کانادا

آب، گاز و برق برای آنکه به بهترین نحو به دست شما برسد، نیاز به مدیرانی لایق دارد. شما در کانادا می توانید در بخش دولتی و یا خصوصی به عنوان مدیر خدمات رفاهی فعالیت داشته باشید. مدیر خدمات رفاهی مسئول تاسیسات، کارخانه ها و سیستم های توزیع نیرو خواهد بود.


شرایط کار مدیر خدمات رفاهی در کانادا

از شرایط کار مدیر خدمات رفاهی در کانادا داشتن مدرک حداقل لیسانس در زمینه مربوط است. برای استخدام شما باید مهندسی برق برای مدیریت تأسیسات برق، مهندسی نفت و گاز برای مدیریت توزیع گاز داشته باشید.


با این حال برای آنکه در کانادا به عنوان مدیر خدمات رفاهی استخدام شوید باید تجربه کاری لازم را پیدا کرده باشید.


حقوق و دستمزد مدیر خدمات رفاهی در کانادا

مدیران خدمات رفاهی در کانادا از دستمزد بالایی برخوردار هستند. آنها به طور میانگین  سالانه چیزی در حدود 114،000 دلار در سال درآمد دارند. اما بسته به این که شما در کدام بخش فعالیت خواهید داشت حقوق شما ممکن است، کمتر و یا اینکه بیشتر باشد.


بازار کار مدیر خدمات رفاهی در کانادا

دولت کانادا بر اساس آمار های رسمی پیش بینی کرده  است، که برای کار در بخش های مدیریت تولیدی و تاسیساتی، تا سالهای آینده چیزی در حدود 3100 فرصت شغلی جدید ایجاد شود.


این در حالی است که تنها 2900 کارجو برای کار وجود دارد. معنی آن این است که شما می توانید با داشتن شرایط لازم از این فرصت بی نظیر کمال استفاده را بکنید.

مدیر-خدمات-رفاهی-در-کانادا

توسعه دهنده وب در کانادا

یکی از مهمترین مشاغل مورد نیاز کشور کانادا توسعه دهنده وب می باشد. توسعه دهندگان وب بخش مهمی از سازمان های گوناگون را در کانادا تشکیل می دهند.

از ابر شرکت های خصوصی و دولتی تا استارتاپ های نوپا نیاز به توسعه دهنده وب امری بدیهی شده است. در واقع توسعه دهنده وب متخصصی است که هر آنچه در محیط وب و یا کامپیوتر قرار دارد را ایجاد و توسعه می دهد.

 

شرایط کار توسعه دهنده وب در کانادا

برای کار در کانادا به عنوان توسعه دهنده وب شما باید مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر، ارتباطات، هنرهای گرافیکی و یا طراحی وب را داشته باشید. معمولاً شرکت های کانادایی به توسعه دهندگانی نیاز دارند که تجربه کار برنامه نویسی کامپیوتر و یا گرافیکی را نیز در رزومه خود داشته باشند.

 

حقوق توسعه دهنده وب در کانادا

توسعه دهندگان وب در کانادا از درآمد بسیار خوبی بهره می برند. آنها سالانه چیزی در حدود 67،000 دلار کانادا درآمد دارند.

 

بازار کار توسعه دهنده وب در کانادا

هم اکنون بازار توسعه دهندگان وب در کانادا بسیار خوب می باشد و آنها از نرخ اشتغال بسیار خوبی بهره مند هستند. اگر شما طراح و مدیر وب و یا متخصص بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) باشید، برای شما هر روزی که بخواهید کار کنید در کانادا کار پیدا می شود.

توسعه-دهنده-وب-در-کانادا

پرستار در کانادا

در کانادا مراقبت های بهداشتی و سلامتی از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار هستند. سلامتی در کانادا مانند ثروت است و یکی از ضرب المثل های رایج بین مردم این کشور می باشد. کانادایی ها به مراقبت های بهداشتی در تمام استان ها و مناطق خود اهمیت می دهند.

با افزایش سن جمعیت در کانادا نیز این واقعیت مشهود شده و مراکز بسیار مجهزی در سراسر این کشور شکل گرفته اند. از این رو نیاز به جامعه پرستاری در کانادا هر روز بیشتر از دیروز می شود.

 

شرایط کار پرستار در کانادا

شرایط لازم برای آنکه شما به عنوان یک پرستار در کانادا استخدام شوید، داشتن مدرک کارشناسی می باشد. باید در مرجع نظارتی و قانونی پرستاری استانی خود نیز ثبت نام کرده باشید.

 

حقوق پرستار در کانادا

پرستاران در کانادا از حقوق بسیار خوبی بهره مند هستند و میانگین حقوق: 78،000 دلار در سال را به خود اختصاص داده اند.

 

بازار کار پرستار در کانادا

اخیراً کاهش شدیدی در جمعیت پرستاران در کانادا مشاهده شده و این امر بر سیستم مراقبت های بهداشتی در این کشور تأثیر شگرفی گذاشته است. از همین رو بازار کار پرستاران در کانادا بسیار عالی می باشد و تقاضا برای کار از سوی مراکز درمانی بسیار بیشتر از پرستارانی است که جویای کار در این کشور هستند.

پرستار-در-کانادا

جوشکار در کانادا

در کانادای امروز جوشکاری تبدیل به یکی از مشاغل پر تقاضای این کشور شده است. علت این نیز برخلاف بسیاری از مشاغل دیگر کانادا، عمدتاً به دلیل بازنشستگی نبوده و به دلیل افزایش نرخ تولید و شغل های جدید می باشد.


نیروی کار جوشکاری در کانادا کمی جوانتر از دیگر شغل های موجود در این کشور است.


با توجه به اینکه صنایع در کانادا پیشرفتهای بسیاری در بخش تولید داشته است، از همین رو به جوشکارانی نیاز پیدا شده که با سطح مهارتهای بالا امور را به دست بگیرند. جوشکاران حرفه ای این امکان را دارند که از فرصتهای شغلی بهتری، نسبت به جوشکاران ساده برخوردار باشند.


شرایط کار به عنوان جوشکار در کانادا

برای کار در کانادا با مهارت جوشکاری نیاز است که شما دارای دیپلم بوده و مدرک جوشکاری نیز دریافت کرده باشید. شما باید 2 سال نیز تجربه کار به عنوان جوشکار را در رزومه خود اعلام کرده باشید.


درآمد جوشکار در کانادا

جوشکاران در کانادا نسبت به دیگر کشور های جهان از درآمد بسیار خوبی برخوردار هستند. متوسط حقوق جوشکاران در کانادا 42،894 دلار در سال است. جوشکارانی که سطح مهارت آن ها ابتدایی بوده 37،050 دلار در سال و جوشکاران با تجربه تا 55،575 دلار در سال به طور میانگین درآمد دارند.


 بازار کار جوشکار در کانادا

استان های آلبرتا، نیوفاندلند، لابرادور و بریتیش کلمبیا از استان هایی هستند که بالاترین نرخ تقاضا برای جوشکاران را اعلام کرده اند.

جوشکار-در-کانادا

متخصص فناوری اطلاعات (IT) در کانادا

یک متخصص فناوری اطلاعات در کانادا مسئول اجرا، مدیریت و عیب یابی سیستم های فناوری اطلاعات شرکت و یا سازمان می باشد. هر شرکتی برای حفظ شبکه های کامپیوتری و نرم افزاری خود به حداقل یک متخصص IT نیازمند است.

 

شرایط کار متخصص فناوری اطلاعات (IT) در کانادا

برای کار در کانادا به عنوان متخصص فناوری اطلاعات داشتن تحصیلات دانشگاهی کفایت می کند. حداقل شرایط مورد نیاز برای کار به عنوان متخصص فناوری اطلاعات، داشتن مدرک کارشناسی است.

شما برای کار به عنوان متخصص IT تحصیلات خود را باید در زمینه فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر و یا مدیریت گذرانده باشید.

 

درآمد متخصص فناوری اطلاعات (IT) در کانادا

میانگین ​​حقوق متخصصان IT در کانادا در حدود 63000 دلار در سال می باشد. یکی متخصص IT کم تجربه در کانادا 42،000 دلار در سال و متخصص IT باتجربه این امکان را دارد که 97،000 دلار در سال دریافت کند.

 

بازار کار متخصص فناوری اطلاعات (IT) در کانادا

بی شک بهترین بازار کار به متخصصان فناوری اطلاعات تعلق می گیرد. پیش بینی می شود که تا 2030 استخدام متخصصان فناوری اطلاعات در حدود 10 درصد افزایش یابد. به طور متوسط ​​در طول یک دهه، سالانه حدود 70،400 شغل جدید برای مهندسان IT در کانادا ایجاد می شود.

مدیر-ادارات-دولتی-در-کانادا

کسب اطلاعات بیشتر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت کاری به کانادا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما با ارزیابی شما بهترین مسیر مهاجرتی را به شما معرفی می کنند.

سوالات متداول

مهمترین مشاغل مورد نیاز در کانادا توسعه دهنده نرم افزار، پرستار، جوشکار، مدیر اداری و دولتی می باشد.

پردرآمدترین مشاغل در کانادا تعلق دارد به جراحان، پزشکان، دندانپزشکان، مدیران فناوری اطلاعات، مدیران بازاریابی، خلبان، وکیلان و مدیران فروش.

بر اساس حقوق، بازار کار و شرایط کاری بهترین شغل های کانادا عبارتند از پرستاری، دندانپزشکی، برقکاری، سرپرستی معدن، سرپرستی لوله کشی و مدیریت شرکت مهندسی.

آسان ترین روش مهاجرت به کانادا از طریق دریافت ویزای کاری این کشور از طریق برنامه مهاجرتی اکسپرس انتری و یا برنامه نامزدی استانی کانادا می باشد.

اکسپرس انتری یک برنامه مهاجرتی مبتنی بر امتیاز است که توسط اداره مهاجرت کانادا برای تامین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان دولتی و خصوصی ایجاد شده است.

برنامه نامزدی استانی یک برنامه مهاجرتی بر اساس نیاز های کاری هر کدام از استان های کانادا است و به صورت جداگانه از قوانین فدرال متقاضیان کار را جذب می کنند.

فرم مشاوره زیر رو پُر کنید تا شرایطتون آنلاین بررسی بشه و با شما تماس گرفته بشه 

نظرات کاربران

guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  مریم تیموری
2 سال قبل

سلام پیشنهاد میکنم مقاله مالیات در کشور کانادا رو مشاهده کنید
https://karbinco.com/%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7/

مریم تیموری
مریم تیموری
2 سال قبل

سلام. مالیات این شغل ها به چه صورته؟

کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  خانوم علینژاد
2 سال قبل

باید بقیه شرایطتون مورد بررسی قرار بگیره . پیشنهاد میکنم با مجموعه در تماس باشید

خانوم علینژاد
خانوم علینژاد
2 سال قبل

سلام خسته نباشید…روانشناسی جزو مشاغل مورد نیاز کشور کانادا محسوب نمیشه؟ روانشناس چقد شانس برای مهاجرت کاری به کانادا داره؟

بخش سوالات کاربین

مقالات پیشنهادی