هزینه فریت بار به استرالیا

هزینه فریت بار به استرالیا

سالانه ایرانیان بسیاری برای تجربه یک زندگی جدید به استرالیا مهاجرت می کنند. بسیاری از آنها اغلب لوازم شخصی و یا منزل خود را نیز به همراه خود با فریت بار به این کشور ارسال می کنند. از این رو ایرانی هایی که به خانه جدید خود در استرالیا نقل مکان می کنند، دیگر لوازم و اثاثیه شخصیشان را در این کشور خریداری نمی کنند تا در هزینه های آنها صرفه جویی به عمل آید.

 اگرچه نرخ مهاجرت در سراسر جهان پس از همه گیری ویروس کرونا تا حد بسیاری محدود شده و کاهش یافته است. اما هنوز مهاجران زیادی هستند که به دنبال راهی بوده تا اثاثیه منزل خود را به این کشور ارسال کنند. از همین رو، کمبود کانتینر های فریت بار به علاوه اولویت های پزشکی در دوره کرونا موجب شده است که نرخ فریت بار لوازم و اثاثیه منزل افزایش یابد.

 

 اما هزینه فریت بار به استرالیا چقدر است؟ ما در این مقاله برآورد کاملی از قیمت حمل فریت بار دریایی و هوایی لوازم و اثاثیه منزلتان را به استرالیا فراهم کرده ایم.

اگر قصد دارید که هر آنچه را که درباره هزینه فریت بار به استرالیا، حمل بار به استرالیا و قیمت ارسال بار به استرالیا است را بدانید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است و کاریابی کاربین در این زمینه خدماتی ارائه نمیدهد.

فرم مشاوره رایگان

آنچه خواهید خواند:

استرالیا

فریت بار به استرالیا

قیمتهای ذکر شده در اینجا بر اساس محتویات یک منزل در ایران است که باید مسافتی را تا پرت استرالیا در غرب این کشور طی کند. 

نرخ قیمت فریت بار از ایران به استرالیا

برآورد هزینه

محموله

540 دلار – 580 دلار

لوازم اتاق یک دانشجو

580 دلار – 720 دلار

لوازم منزل

720 دلار – 1280 دلار

لوازم یک منزل + 1 خواب

1280 دلار- 1970 دلار

لوازم یک منزل + 2 خواب

1970 دلار – 3340 دلار

لوازم یک منزل + 3 خواب

4750 دلار – 7360 دلار

لوازم یک منزل + 4 خواب + ماشین

این هزینه ها به صورت تقریبی می باشد. برای اطلاع دقیق هزینه فریت بار به استرالیا باید هزینه کانتینری را به هر کدام از بنادر مورد نظر شما در استرالیا حساب کرده باشید.

پست به استرالیا

برای حمل مقادیری که به یک کانتینر نیاز نداشته و در اندازه چمدان میباشد را می توانید با پست ارسال کنید. این در حالی است که شما برای ارسال وسایل بزرگ خود مانند مبلمان نیاز به خدمات حمل بار نیز دارید.

قیمت هایی که ما در زیر برای شما آورده ایم شامل بسته بندی لوازم به وسیله خودتان می باشد. استفاده از خدمات بسته بندی می تواند هزینه های شما را افزایش دهد. با افزایش حجم حمل و نقل، هزینه های هر ارسال در هر جعبه نیز به طبع آن کاهش پیدا می کند.

 

هزینه پست به استرالیا

هزینه

محموله

100 دلار

2 جعبه بزرگ

190 دلار

5 جعبه بزرگ

300 دلار

10 جعبه بزرگ

لازم به ذکر است که این هزینه هایی که ما در این قسمت برای شما آورده ایم بسته به منطقه ای که شما قصد ارسال به آن را دارید متفاوت است. به طور طبیعی برای فریت بار به بنادر عمده استرالیا هزینه های شما کمتر از بنادر کوچک و دورافتاده در این کشور می شود.

 

محموله های شما برای ارسال به استرالیا بر اساس کارتن های فریت بار استاندارد می باشد. کارتن های استاندارد برای ارسال لوازم شما به استرالیا در ابعاد 46  x46  x46 سانتی متر می باشند. وزنی که این جعبه ها ممکن است که داشته باشند هر کدام بیش از 30 کیلوگرم نیز نخواهد بود.

کیف یا چمدان های شما نیز می تواند تا حداکثر 30 کیلوگرم وزن داشته باشند.

فریت-بار-استرالیا

پایانه ها و بنادر فریت بار استرالیا

در زیر برخی از مهمترین بنادر اصلی تحویل بار فریت بار را در استرالیا آورده ایم. اگر مقصد نهایی شما در استرالیا بیش از 48 کیلومتر از بندر مورد نظر شما فاصله داشته باشد، هزینه فریت بار شما ممکن است که افزایش یابد. هزینه های فریت بار ممکن است که در استرالیا بین بنادر مختلف متفاوت باشد. در این میان لازم به ذکر است که شهر های داروین و هوبارت گران تر از سایر شهرهای بزرگ در  استرالیا می باشند.

 

استان                                                      بندر

نیو ساوت ولز                                           بندر بوتانی ، سیدنی

ویکتوریا                                                  ملبورن

کوئینزلند                                                 بریزبن ، کرنز

قلمرو شمالی                                            داروین

استرالیای غربی                                         پرت

استرالیای جنوبی                                       بندر آدلاید

تاسمانی                                                  برنی، هوبارت

فریت بار اثاثیه منزل به استرالیا

کالاهای خانگی و وسایل شما می تواند شامل هر چیزی باشد. از مبلمان و لباس خواب گرفته تا دوچرخه و لوازم ورزشی و سایر وسایل به عنوان وسایل شخصی شما بوده و باید هزینه های آن را پرداخت کنید.

برای اقلام و کالاهای تجاری، سایر شرایط، عوارض و هزینه ها ممکن است که اعمال گردد.

 

هزینه فریت بار اثاثیه منزل به استرالیا

هزینه فریت بار به استرالیا بر اساس حجم کالاهایی است که شما ارسال می کنید. بنابراین بسیار مهم است که یک تخمین دقیق از آنچه که قرار است به استرالیا ارسال کنید داشته باشید.

برای انجام تخمین هزینه ارسال اثاث شما به استرالیا کارشناسان فریت بار ار خانه شما بازدید می کنند. اگرچه در حال حاضر برخی از اپلیکیشن موبایل نیز موجود است که به صورت آنلاین هزینه ارسال لوازم اثاث تان را مورد بررسی قرار می دهند.

 

وسایلی که شما قصد دارید با فریت بار به استرالیا ارسال کنید می تواند از لوازم شما در کمد و اتاق زیر شیروانی گرفته تا وسایل در سوله ها، گاراژها همه چیز باشد.

اگر تصمیم داشته باشید که اقلام اضافی خود را به استرالیا ارسال کنید، به احتمال زیاد مبلغی بیشتری ار شما گرفته خواهد شد. به همین ترتیب بهتر است که شما تا می توانید حجم بار خود را کاهش دهید. این امر موجب می شود که تا هزینه های شما نیز زیاد نشود.

اقلام بسیار بزرگ یا مواردی که شکننده هستند به زمان و مواد بیشتری برای بسته بندی نیازمند هستند و از این رو ممکن است حجم بار شما را نیز افزایش دهند.

 

لازم به ذکر است که بار شما اگر وزن بیشتری را بر روی وزنه نشان دهد شما باید هزینه کمتری را نیز پرداخت کنید. این در حالی است که بار ۴۵ کیلوگرم هزینه بیشتری را بر روی دستان شما می گذارد. به نفع مسافر است که این وزن را به ۱۰۰ کیلو گرم برساند تا اینکه هزینه های شما در این وزن شکسته شده و کمتر نیز شود.

در زمینه هزینه ها نیز شرکت فریت بار و هواپیمایی شما تصمیم گیری می کنند. هزینه با وزن بار به دو نوع تعیین می شود:

  • وزن حجمی
  • وزن واقعی
فریت-بار-اثاث-منزل-در-استرالیا

فاکتور فریت بار به استرالیا

ما در زیر عواملی را ذکر کرده ایم که در فاکتور شما بر اساس خدمات انتقال بین المللی فریت بار به استرالیا ذکر خواهد شد. برای افرادی که به خارج از کشور نقل مکان می کنند یا قصد دارند که وسایل شخصی خود را به استرالیا حمل کنند این موارد را باید در نظر داشته باشند:

 

  • خدمات فریت بار از درب منزل (شامل تحویل بار و تحویل به فرودگاه)
  • بسته بندی کردن و استفاده از کارتن های استاندارد صادرات.
  • مشاوره و راهنمایی در تکمیل فرم ها و سایر اسناد و مدارک.
  • انجام کارهای گمرکی مانند شماره گذاری و فهرست تمام بسته ها.
  • هزینه فریت بار در پایانه.
  • باربری به بندری که مقصد کشتی شما می باشد.
  • ترخیص کالا از گمرک و فریت بار لوازم کانتینر شما و تخلیه آن.
  • هزینه انبار کردن در صورت نیاز در ایران و یا استرالیا.
  • تحویل لوازم منزل شما به محل سکونت، باز کردن و چیدن آن ها.

هزینه فریت بار خودرو به استرالیا

برای آنکه خودروی خود را به استرالیا بفرستید دو روش پیش روی شما قرار دارد. یکی این است که برای حمل خودروهای خود از کانتینر های حمل خودرو استفاده کنید و دومی این است که شما خود با ماشینتان قصد مهاجرت به استرالیا را داشته باشید که سرویس RORO (Roll-On-Roll-Off) نام دارد.

در هنگام حمل خودروی خود به استرالیا بهتر است که بررسی کنید که آیا می توانید در همان کانتینری که خودروی خود را قرار داده اید، لوازم دیگر منزلتان را نیز حمل کنید یا خیر. برای این امر نیاز است که پول بیشتری را پس انداز کنید.

اتومبیل، دوچرخه، موتور، کاروان و یا قایق همه مواردی هستند که امکان ارسال آنها به استرالیا وجود دارد. برخی از اتومبیل ها یا وسایل نقلیه بسیار بزرگ شما ممکن است که امکان انتقال در کانتینر را نداشته باشند. از این رو باید آنها را از طریق RORO  حمل کنید.

 

عوارض گمرکی خودرو در استرالیا

عوارض گمرکی برای هر گونه واردات خودرو به کشور استرالیا اعمال می شود. شما باید برای انتقال خودروی خود به استرالیا عوارض 5 درصدی گمرکی FOB و 15 درصدی VOTI  را پرداخت کنید. علاوه بر این، در استرالیا شما باید برای ماشین هایی که از ارزش بالایی نیز برخوردارند مالیات 33 درصد خودروهای لوکس (LCT) را پرداخت کرده باشید.

موتورسیکلت ها در هنگام ورود به استرالیا از حقوق گمرکی معاف هستند اما مشمول 10٪ GST  می شوند.

اهزینه-فریت-بار-استرالیا

روش های ارسال فریت بار به استرالیا

روش های مختلفی برای ارسال فریت بار در سراسر دنیا وجود دارد. اما به دلیل آنکه استرالیا یک جزیره می باشد و مرز زمینی با کشوری ندارد تنها فریت بار از طریق دریایی و هوایی به این کشور انجام می شود. روش های ارسال بار به استرالیا شامل موارد زیر است:

 

  • زمینی – از طریق راههای زمینی هیچ فریت باری به استرالیا فرستاده نمی شود. این امر به این علت است که کشور استرالیا یک جزیره می باشد و با سایر کشورها هیچ مرز زمینی را ندارد.
  • ریلی – باز هم به مانند فریت بار زمینی به دلیل آنکه کشور استرالیا محصور در اقیانوس می باشد مرزی زمینی برای انتقال بار به صورت ریلی را ندارد.
  • دریایی – دریا یکی از مهمترین روش های ارسال بار می باشد. استفاده از کانتینر های کشتی های باربری از طریق اقیانوس متداول ترین روش های ارسال بار به استرالیا است. فریت بار دریایی ارزانترین نوع فریت بار در جهان می باشد.
  • هوایی – یکی از محبوبترین روش های ارسال بار به استرالیا از طریق مرز های هوایی است. فریت بار هوایی استرالیا گرانتر از دیگر انواع فریت بار میباشد. گرچه این روش ارسال فریت بار کمی گران است، اما می توان به عنوان امن ترین راه برای ارسال فریت بار شما به استرالیا نام برد.

فریت بار هوایی به استرالیا

در صورتی که نیاز دارید که لوازم خود را به شکل فوری به استرالیا ارسال کنید شما می توانید از فریت بار سریع هوایی استفاده کنید. در این زمینه ممکن است که هزینه های شما بیشتر شود. هزینه فریت بار هوایی کاملا به میزان وزن و حجم بار شما بستگی دارد.

البته توجه داشته باشید که شما نمی توانید هر آنچه را که دوست دارید از طریق فریت بار هوایی به استرالیا ارسال کنید و از این رو لازم است که در مورد محدودیت هایی که در این زمینه وجود دارد آگاه باشید.

لوازم آتش زا مانند اسپری ها، سلاح های سرد و گرم، مواد غذایی و ضد عفونی کننده در لیست مواردی هستند که شما نمی توانید آنها را از طریق فریت بار هوایی به استرالیا انتقال دهید. 

 

هزینه فریت بار هوایی به استرالیا

قرار داد فریت بار شما به استرالیا بیشتر به صورت تخمینی است و فاکتور نهایی شما ممکن است به دلایل مختلفی متفاوت با هزینه ای باشد که در قرارداد شما نوشته شده است.

این یک امر معمول است و در مورد همه شرکت های فریت بار در استرالیا صدق می کند. بین زمانی که شما قرارداد خود را بسته اید و روزی که باید فریت بار خود را تحویل دهید ممکن است که به عللی تفاوت قیمت دیده شود.

هزینه نهایی فریت بار شما به استرالیا می تواند به دلایل مختلفی که در زیر آمده است متفاوت باشد:

 

  • نوسانات نرخ ارز.
  • موارد دیگری که ممکن است که در قرارداد شما گنجانده نشده باشد.
  • افزایش هزینه های فریت بار و یا سایر هزینه ها که برآورد واقعی شما را در نظر نگرفته است.
  • هزینه های مختلف و متفاوت برای حمل و نقل.
  • تغییرات فصلی (زمان سال).
فریت-بار-هوایی-به-استرالیا

کاهش هزینه های فریت بار به استرالیا

بسته به این که در چه زمانی از سال قصد دارید که به استرالیا مهاجرت کنید. ممکن است که شما با هزینه کمتر یا بیشتری مواجه شوید. در فصلی که اوج مهاجرت ها می باشد ممکن است که هزینه های شما بیشتر شود. اما شما می توانید در دوره های کم مهاجرت، از شرکت های فریت بار حتی تخفیف نیز دریافت کنید.

معمولا در فصول کم مهاجرت برای آنکه کانتینر ها پر شوند به کسانی که قصد دارند لوازم خود را به استرالیا انتقال دهند پیشنهاد کاهش قیمت داده می شود.

 

انتقال لوازم خود به استرالیا می تواند یک استراتژی خوبی باشد از این جهت که شما می توانید به جای خرید همه چیز در استرالیا که ممکن است برای شما گران تمام شود، وسایل خود را به این کشور حمل کنید. بنابراین، عدم انتقال لوازمی مانند لوازم آشپزخانه و اثاثیه منزل می تواند منجر به ضرر شما تمام شود.

 

هزینه های پنهانی فریت بار به استرالیا

در مورد فریت بار به استرالیا یک سری هزینه های اضافی وجود دارد که این بر مسئولیت شرکت فریت بار شما نمی باشد و از رو ممکن است که در قرار داد فریت بار شما گنجانده نشده باشد. برخی از مهمترین هزینه های اضافی که شما موظف به پرداخت جداگانه آن ها در مقصد هستید شامل موارد زیر هستند:

 

  • هزینه های گمرکی، عوارضی، قرنطینه و سایر اعمالی که از سوی نهادهای دولتی اعمال می شود.
  • تهیه کردن جعبه های چوبی و بسته بندی لوازم در صورت نیاز.
  • هزینه های اضافی برای سرویس رفت و برگشت برای حمل وسایل.
  • حق بیمه فریت بار هوایی و یا دریایی.
  • پرداخت هزینه های مجوز پارکینگ.

عوارض گمرکی و مالیات فریت بار به استرالیا

عوارض گمرکی و مالیات واردات محموله هایی که شما به استرالیا ارسال کرده اید به عهده شخص شما است و باید به صورت جداگانه به گمرک استرالیا پرداخت گردیده شده باشد. اگرچه این امکان وجود دارد که شرکت فریت بار شما در مقصد تمام این موارد را برای شما انجام دهد.

بر طبق قوانین استرالیا، شهروندان استرالیایی و افرادی که دارای ویزای اقامت دائم در این کشور هستند معاف از مالیات می باشند. افراد واجد شرایط که بیش از 12 ماه در خارج از استرالیا بوده اند، نیز نیازی به پرداخت عوارض گمرکی و GST در مورد فریت بار لوازم خود به استرالیا نخواهند داشت.

 

در این زمینه بهتر است که معیارهای لازم را در این زمینه بشناسید. با این حال، ممکن است که شما با وجود شرایط لازم، نیاز به پرداخت هزینه های دیگر گمرکی بوده باشید.

اگر لوازمی که شما قصد دارید به استرالیا ارسال کنید به عنوان کالاهای وارداتی تجاری محسوب شوند، شما باید عوارض گمرکی و GST را پرداخت کرده باشید.

بسیاری از این هزینه ها اغلب توسط نماینده شرکت فریت بار شما در استرالیا پرداخت می شود و تنها کافی است که شما پیش از تحویل محموله ها هزینه های آن را پرداخت کنید.

 

مقررات و عوارض گمرکی در استرالیا در معرض تغییر است. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که برای بررسی آخرین اطلاعات در مورد گمرک استرالیا با کارشناسان ما در امور مهاجرت به استرالیا تماس برقرار کنید. همچنین برای آگاهی درباره برخی از موارد مالیاتی، می توانید مقاله مالیات در استرالیا را نیز مطالعه کنید.

هزینه-مالیات-فریت-بار-کانادا

قرنطینه و انبار فریت بار در استرالیا

در زمان انتقال لوازم خود به استرالیا شما باید هزینه بازرسی لوازم خود را بر اساس حجم بپردازید. در زمانی که اثاثیه شما به استرالیا وارد می شود تحت بازرسی، آفت زدایی و یا تخریب مواد اضافی قرار می گیرد. از این رو ممکن است که از شما هزینه های اضافی نیز درخواست شود.

توصیه می شود که در صورت لزوم این هزینه های احتمالی را کاهش دهید. مواردی که به موجب آن شما باید هزینه های قرنطینه را بپردازید شامل موارد زیر است.

در استرالیا ممکن است که وزارت کشاورزی و منابع آب استرالیا هزینه هایی اضافی از شما دریافت کند. تا زمانی که شما بر کالاهای خود این هزینه ها را پرداخت نکرده باشید آزاد نمی شوند.

 

هزینه های قرنطینه فریت بار در استرالیا

هزینه قرنطینه فریت بار در استرالیا شامل موارد زیر می شود:

 

  • هزینه بازرسی جعبه های شما.
  • هزینه های اسناد و مدارک.
  • تمیز کردن جعبه های شما با بخار و اشعه گاما.
  • تخریب و حمل مجدد کالاها.
  • انبار و قرنطینه لوازم و اثاثیه منزل.
 

لازم به ذکر است که ممکن است که این هزینه های غیرقابل پیش بینی در قرار داد فریت بار شما ذکر نشده باشد.

شما می توانید هزینه های خود را با اطمینان از عدم حمل کالاهای ممنوعه یا ضدعفونی شده به استرالیا کاهش دهید.

فریت بار ارزان به استرالیا

یکی از مهمترین نگرانی های بسیاری از افراد برای انتقال لوازم منزل خود به استرالیا از هزینه های فریت بار به این کشور است.

هزینه هایی که ممکن است که شما برای پرداخت فریت بار با آن مواجه شوید ممکن است که متفاوت به نظر برسد. معمولا خدمات فریت بار ارزان ممکن است که به شما خدمات کامل و با کیفیتی را ارائه ندهند.

از این رو اکثر شرکت های فریت بار بین المللی هزینه ها و برآورد های تقریبا مشابهی را ارائه می دهند. هزینه های فریت بار ارزان ممکن است که در نگاه اول برای شما جذاب به نظر برسند، اما این اغلب به علت حذف میانبرهای پنهانی است که ممکن است که لوازم و اثاثیه شما را در معرض خطر جدی قرار دهد.

دلایل فریت بار ارزان به استرالیا

از مهمترین دلایلی که به موجب آن فریت بار شما به استرالیا ارزان تمام می شود شامل موارد زیر است:

  • محاسبه اشتباه حجم بار در ابتدای نقل و انتقالات.
  • حذف خدمات بسته بندی، ترخیص کالا از گمرک و تحویل بسته ها به مقصد شما.
  • استفاده از خطوط فریت بار فاقد اعتبار که ممکن است لوازم شما را در خطر بیاندازد.
  • بسته بندی بی کیفیت، غیر حرفه ای و غیر قابل قبول محموله ها.
  • تحویل بندر به بندر به جای تحویل به درب منزل.
  • برخی از هزینه ها به عنوان هزینه های اضافی است که در قرارداد فعلا وجود ندارد.
  • شرکت فریت بار دارای مقررات BAR یا FIDI نیست.
  • عدم خدمات ترخیص و جابجایی از گمرک.
  • استفاده از عوامل نامنظم یا غیرقابل اعتماد در مقصد.
 

بیمه فریت بار به استرالیا

شرکت های فریت بار معمولا تحت پوشش بیمه قرار دارند. اگرچه در موارد نادر شرکت های فریت بار شما امنیت محموله های شما تضمین نمی کنند، این مسئولیت بر عهده خود شما خواهد بود که حفاظت از وسایل خود را بر عهده گرفته و آنها را نیز بیمه کنید.

معمولا هزینه حفاظت و بیمه فریت بار شما با شرکت های مورد قرارداد شما است و بنابراین شما این هزینه را که در قرار داد آمده است به صورت اتوماتیک می پردازید.

انتظار می رود که چیزی در حدود 3 تا 7 درصد از ارزش کل کالاهای شما به عنوان بیمه به شرکت فریت بار پرداخت شود.

برخی از شرکتهای فریت بار ممکن است به شما اجازه دهند که برخی از اقلام تان را بیمه کنید. این امر موجب می شود که بتوانید هزینه های بیمه خود را به میزان قابل توجهی نیز کاهش دهید.

بیمه-فریت-بار-استرالیا

بسته بندی فریت بار جهت ارسال به استرالیا

شرکت های بسیاری هستند که وظیفه بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل شما را بر عده دارند. این شرکت ها از یک تیم تخصصی در امر پکینگ و پالت بندی استفاده می کنند. این امر موجب می شود لوازم و اثاثیه شما با امنیت بیشتری به استرالیا ارسال شود و در زمان شما نیز صرفه جویی به عمل آید.

متخصصان این شرکت ها شروع به بسته بندی تمامی لوازم شما می کنند و سپس آنها را در کارتن های مخصوص فریت بار انتقال می دهند. بعد از اینکه تمام محموله های شما بسته بندی شدند، برای انسجام بیشتر بر روی کارتن های شما، آنها را بر روی پالت های پلاستیکی فیکس می کنند و در پایانه بارگیری را انجام می دهند.

 

ارسال بار به فرودگاه و یا پایانه

بعد از آنکه بسته بندی لوازم و اثاث منزل شما به پایان رسید محموله های شما به صورت دقیق در کامیون و یا تریلر های مخصوص بارگیری می شود. سپس لوازم شما به فرودگاه امام خمینی (ره) و یا دیگر پایانه هایی که قرار است فریت بار شما از آنجا به استرالیا ارسال شود فرستاده می شود. در این امر بسیار مهم است که شما از یک راننده ماهر و کاربلد استفاده کنید تا از آسیب های احتمالی به بار جلوگیری به عمل آید.

پرچم-استرالیا

نتیجه گیری

استرالیا یکی از مهاجر خیز ترین کشور های جهان است و از این رو هزاران مهاجر به همراه خانواده خود سالانه به این کشور مهاجرت می کنند. از این رو منتقل کردن اثاث و لوازم منزل می تواند به دلیل صرفه جویی در هزینه ها تا دلایل دیگر برای مهاجران مهم تلقی شود. به همین دلیل برای انتقال لوازم و اثاثیه خانه خود به همراه اتومبیل شخصی، ممکن است که هزینه هایی را بابت بسته بندی، انتقال به پایانه، خدمات در پایانه، انبار، ارسال به مقصد و تحویل در منزل به همراه هزینه های بیمه و مالیات از شما گرفته شود. گرچه ممکن است این هزینه ها در ابتدا زیاد به نظر آید اما ارزش پرداخت آن را دارد.

 

سوالات متداول

استرالیا یکی از مهاجر خیز ترین کشور های جهان است و از این رو هزاران مهاجر به همراه خانواده خود سالانه به این کشور مهاجرت می کنند. از این رو منتقل کردن اثاث و لوازم منزل می تواند به دلیل صرفه جویی در هزینه ها تا دلایل دیگر برای مهاجران مهم تلقی شود. به همین دلیل برای انتقال لوازم و اثاثیه خانه خود به همراه اتومبیل شخصی، ممکن است که هزینه هایی را بابت بسته بندی، انتقال به پایانه، خدمات در پایانه، انبار، ارسال به مقصد و تحویل در منزل به همراه هزینه های بیمه و مالیات از شما گرفته شود. گرچه ممکن است این هزینه ها در ابتدا زیاد به نظر آید اما ارزش پرداخت آن را دارد.

بهترین روش که پیش روی شما است استفاده از فریت بار هوایی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) می باشد. اما این روش ارسال فریت بار به استرالیا بسیار گران تر از روش ارسال فریت بار به صورت دریایی است. اما امنیت این روش ارسال فریت بار ارزش هزینه آن را دارد.

شما کمترین وزنی را که مجاز هستید با فریت بار به استرالیا ارسال کنید چیزی در حدود 40 کیلو گرم است. در رابطه با حداکثر محدودیتی در مقابل شما در این زمینه وجود ندارد.

ایده هایی که شما می توانید هزینه های حمل و نقل خود را به طور بالقوه کاهش دهید، شامل موارد زیر است:

  • فاصله حمل و نقل خود را کاهش دهید.
  • وزن و ابعاد بسته های خود را کم کنید.
  • شرکت های با تخفیف را پیدا کنید.
  • از حمل و نقل با تخفیف برخوردار شوید.

ارزانترین روشی که شما از طریق آن می توانید بار خود را به استرالیا ارسال کنید از طریق فریت بار دریایی می باشد.

از آنجا که استرالیا کشوری است که محصور در اقیانوس می باشد، به همین دلیل انتقال اثاث منزل شما از طریق فریت بار ریلی و زمینی وجود ندارد. تنها راه پیش روی شما این است که از فریت بار دریایی و یا فریت بار هوایی استفاده کنید.

اثاث و لوازم شما می تواند به هر کدام از شهر های استرالیا که نیاز دارید ارسال شود. اما مهمترین شهر هایی که ممکن است فریت بار شما به آنجا ارسال شوند می توانند شهر های پرت، برزبن، ملبورن و یا سیدنی باشند.

فرم مشاوره زیر رو پُر کنید تا شرایطتون آنلاین بررسی بشه و با شما تماس گرفته بشه 

نظرات کاربران

guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  صادق محمدپور
2 سال قبل

سلام از طریق همین فریت بار که توضیح دادیم از استرالیا هم میتونید اسفاده کنید به صورت عکس

صادق محمدپور
صادق محمدپور
2 سال قبل

سلام
راجبه این که اگه بخوایم از استرالیا به ایران بار بفرستیم هم ممنون میشم توضیح بدید

کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  خانوم حسنی
2 سال قبل

سلام خیر . ثابت هست

خانوم حسنی
خانوم حسنی
2 سال قبل

هزینه فریت بار به استرالیا به روش مهاجرتمون به استرالیا هیچ ارتباطی نداره؟

بخش سوالات کاربین

مقالات پیشنهادی