ویزای کار کانادا

ویزای کار کانادا

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، شرایط کار در کانادا به طور کلی خوب بوده و این کشور به عنوان یکی از مقاصد محبوب مهاجرت کاری شناخته می‌شود. در سال 2024، شرایط ویزای کار کانادا تا حدودی متغیر بوده است، اما در کل، فرآیند دریافت ویزای کار برای کانادا شامل مراحلی مانند یافتن یک کارفرما، درخواست مجوز کار، و اخذ ویزای کار می‌باشد. علاوه بر این، ممکن است شرایط و الزامات ویزای کار بسته به نوع شغل و مهارت‌های مورد نیاز برای آن شغل، متفاوت باشد.

 

در سال‌های اخیر، کانادا اقداماتی در جهت جذب نیروهای کاری ماهر از سراسر جهان انجام داده است. این شامل برنامه‌هایی مانند Express Entry و برنامه پذیرش مهاجران متخصص (Skilled Worker Immigration) می‌شود که به عنوان مسیرهایی برای مهاجرت کاری به کانادا به متقاضیان توصیه می‌شوند. به‌طور کلی، متقاضیان ویزای کار باید معیارهای خاصی از جمله داشتن پیشنهاد کار، تحصیلات، تجربه کاری، دانش زبانی و سلامت جسمی و روانی را برآورده کنند. از آنجایی که مقررات و شرایط مهاجرت کاری به کانادا ممکن است به طور دوره‌ای تغییر کنند، توصیه می‌شود که متقاضیان برای اطلاع از آخرین شرایط و الزامات، حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشند.

فرم مشاوره رایگان

شرایط مهاجرت کاری به کانادا

یکی از روش های اقامت در دنیا گرفتن ویزای کار است. کانادا یکی از اصلی ترین مقاصد دنیا برای اقامت از طریق ویزای کار است. البته باید توجه داشت که این راه اقامتی به هیچ عنوان آسان نیست و توقع نداشته باشید که بتوانید به سرعت به ویزای کار دست پیدا کنید. اما بعد از اخذ این ویزا می توانید شرایط زندگی نسبتا مرفه ی را برای خود و خانواده خود فراهم کنید.

 

کشور کانادا با توجه به نرخ رشد اقتصادی بالایی که دارد در زمینه های مختلف نیروی کار متخصص از سرتاسر جهان می پذیرد. برای کار در کانادا شما باید مجوز کار در کانادا رو داشته باشید که از راهای مختلف می توانید این مجوز را به دست اورید. قطعا باید حداقل شرایطی را برای گرفتن ویزای کار کانادا داشته باشید که در ادامه به طور کامل توضیح داده خواهند شد.

 

درحال حاضر تنها روش اقامت کاری به کانادا اقدام از طریق سیستم اکسپرس اینتری یا ورود سریع است. در این سیستم افراد متقاضی بر اساس سطح دانش زبان، تحصیلات و سابقه کاری و برخی فاکتورهای دیگر که در مقاله اکسپرس اینتری به صورت مفصل توضیح داده خواهد شد، امتیاز بندی می شوند. کسانی که واجد شرایط ویزای کار در کانادا هستند خانواده آنها نیز به عنوان همراه به متقاضی ملحق می شوند.

حداقل شرایط برای ویزای کاری کانادا چیست؟

تجربه کاری مورد نیاز برای کار در کانادا

تجربه کاری به این معنی هست که شما قبلا حداقل در یکی از مشاغل ملی طبقه بندی شده (NOC) کار کرده باشید:

📌 مشاغل مدیریتی (نوع مهارت ۰)

📌 مشاغل حرفه ای (سطح مهارت A)

📌 مشاغل فنی و مهارت های تجارت (سطح مهارت B)

اگر درباره ناک یا همان مشاغل طبقه بندی شده اطلاعات ندارید، به مقاله ناک شغلی کانادا چیست؟ مراجعه کنید.

شما باید نشان دهید در مدت زمانی که در شغل اصلی خودتان مشغول به کار بوده اید وظایف و تعهداتی که در قرارداد کاری شما تعریف شده را به بهترین شکل انجام داده اید، که شامل تمام وظایف و مسئولیت هایی است که درآن شغل به شما محول شده است.

 

تجربه شغلی شما باید شامل موارد زیر باشد:

📌 شغلی که شما به عنوان شغل اصلی در درخواست اقامت کاری خود ارائه می دهید (از این به بعد شغل اصلی نامیده می شود) باید با تحصیلات و تخصص شما مرتبط باشد.

📌 سابقه کاری مرتبط با تخصص شما در طول ۱۰ سال گذشته باشد. بدین ترتیب در ۱۰ سال اخیر شما در شغلی که معرفی می کنید مشغول بوده باشید.

📌 در ازای کاری که انجام داده اید پول دریافت کرده باشید ( به این معنی که دستمزد یا کمیسیون در ازای کار انجام شده به شما پرداخت شده باشد. کارهای داوطلبانه یا کارآموزی محاسبه نمی شود).

📌 حداقل ۱ سال به صورت مداوم در آن شغل مشغول به کار باشید، یا در مجموع ۱۵۶۰ ساعت (۳۰ ساعت کار در هفته).

 

شما می توانید از راه های متفاوت و معدودی دست به این شرایط دست پیدا کنید:

📌 به صورت تمام وقت در یک شغل باشید: ۳۰ ساعت در هفته برای ۱۲ ماه=۱ سال تمام وقت (۱۵۶۰ ساعت در سال)

📌 زمان های برابر در شغل پاره وقت: ۱۵ ساعت در هفته برای ۲ سال =۱ سال تمام وقت (۱۵۶۰ ساعت در سال)

📌 به صورت تمام وقت در بیش از ۱ شغل: ۳۰ ساعت کار در هفته برای ۱ سال در بیش از ۱ شغل =۱ سال تمام وقت (۱۵۶۰ ساعت در سال)

 

در مورد شغل های پاره وقت شما می توانید کمتر یا بیشتر از ۱۵ ساعت در هفته کار کنید تا زمانی که به ۱۵۶۰ ساعت در سال برسید. توجه داشته باشید بیش از ۳۰ ساعت کار در هفته برای شما محاسبه نمی شود. بدین صورت که اگر هفته ای ۴۰ ساعت هم کار کرده باشید فقط هفته ای ۳۰ ساعت در نظر گرفته می شود. در مقاله قوانین کار در کانادا این موارد را خیلی دقیق تر و بهتر مورد بررسی قرار داده ایم که پیشنهاد می کنم حتماً آن را هم مطالعه کنید.

مهارت های زبان مورد نیاز برای کار در کانادا

شما باید در آزمون زبان انگلیسی یا فرانسوی در مهارت های زیر شرکت کنید:

📌 نوشتن

📌 خواندن

📌 شنیدن

📌 صحبت کردن

حداقل امتیازی که برای معیار زبان کانادایی یا همان (CLB) باید کسب کنید، امتیاز 7 برای هر مهارت است. شما باید نتیجه آزمون خود را در پروفایل اکسپرس اینتری کانادا وارد کنید.

نتیجه آزمون شما برای دو سال از تاریخ جواب آزمون معتبر خواهد بود. توجه داشته باشید که زمانی که می خواهید برای اقامت دائم درخواست دهید، جواب آزمون شما باید معتبر باشد.

مهارت های زبان مورد نیاز برای کار در کانادا

سطح تحصیلات مورد نیاز برای کار در کانادا

اگر شما در کانادا تحصیل کرده باشید، شما باید مدارک مربوط به تحصیلات خود را مثل دیپلم یا مدارک تحصیلات دبیرستانی یا کالج را داشته باشید. اگر شما تحصیلات خارجی دارید(خارج از خاک کانادا تحصیل کرده باشید)، باید مدارک تحصیلی شما معتبر باشد. سازمان ارزشیابی اعتبار آموزشی کانادا (ECA) که برای اهداف اقامتی از طرف دولت تعیین شده، مشخص می کند که آیا مدارک آموزشی شما با استانداردهای تحصیلی در کانادا مطابقت دارد یا خیر.

اثبات بودجه (هزینه اخذ ویزا)

شما باید اثبات کنید که پول کافی برای تامین هزینه های اقامت خود و خانواده خود را در کشور کانادا دارید. باید بتوانید تمکن مالی قابل قبول برای ویزای کار خود ارائه دهید. تمکن مالی قابل قبول برای یک نفر 12960 دلار کانادا می باشد.

  • خانواده دو نفره: 16135 دلار کانادا
  • خانواده سه نفره: 19836 دلار کانادا
  • خانواده چهار نفره: 24083 دلار کانادا

 

علاوه بر هزینه های سفر به کانادا و اپلیکیشن فی های (هزینه بررسی مدارک برای تایید مدارک) دولتی که باید پرداخت کنید هزینه استقرار در کانادا و آزمایشات پزشکی خود و خانوادتان را نیز باید بتوانید تامین کنید (این هزینه ها در مقاله اکسپرس اینتری کانادا بیان شده است).

مگر اینکه شما:

  • در حال حاضر توانایی انجام کار قانونی در کانادا را داشته باشید.
  • یک پیشنهاد شغلی تایید شده از یک کارفرما در کانادا داشته باشید.

در غیر این صورت باید اثبات کنید که پول کافی برای تمام این هزینه ها را دارید.

پذیرفته شدن (صلاحیت ورود به خاک کانادا)

شما باید در کانادا پذیرفته شوید. به این معنی که اجازه ورود به خاک کانادا را داشته باشید. بعضی از افراد برای ورود به خاک کانادا غیر مجاز هستند. شما باید مطمئن شوید که در این گروه جای ندارید. بر اساس قانون اقامت در کانادا شما باید اجازه ورود به کانادا را داشته باشید (شما باید ثابت کنید که جرائم کیفری بخشوده نشده در کشور خود و حتی کشورهای دیگر نداشته اید).

چرا ویزای کاری کانادا؟

کشور کانادا بسیار مشتاق به پذیرای متخصصان خارجی و کارگرانی حرفه ای برای تقویت و رشد نیروی کار کشور خود می باشد. لذا کارگران خارجی به منظور کار در کشور کانادا نیازمند مجوز کار هستند. اما این مجوز ممکن است موقتی بوده و برای یک دوره چند ساله یا چند روزه صادر گردد؛ که برای این نمونه ویزاها لازم بوده تا کارفرمای کانادایی از دولت وقت کشور کانادا مجوز استخدام را برای نیروی خارجی دریافت کند.

 

به همین منظور دولت کانادا ارزیابی خود را انجام می دهد و این قانون در اقامت LMIA یا ارزیابی تاثیرات بازار کار گفته می شود. معمولا مامورهای اقامت کانادا مجوزهای کار در کانادا را بررسی و اجرایی می کنند. امروزه در جدیدترین سیستم های کاری کانادا به دلیل نامحدود بودن افراد علاقمند به اقامت در کانادا گرفتن ویزای کار در کانادا به چند دسته طبقه بندی می شود که انجام این روش های جدید هر یک شرایط خاصی را می طلبند.

 

یک نمونه از روش های اخذ ویزای کار در کانادا به طریق اکسپرس اینتری Eentry Express بوده و روش دیگر به طریق برنامه تجاری یا Investmen خواهد بود. البته لازم است بدانید که در روش اکسپرس اینتری کارفرما و نوع کار از قبل اصلا مشخص نبوده اما در روش برنامه تجاری کارفرما به صورت کاملا شناخته شده فرد را دعوت به کار در کانادا می کند.

 

چرا ویزای کاری کانادا؟

شرایط ویزای کاری کانادا برای ایرانیان

پیش نیاز لازم به منظور دریافت مجوز کار و همچنین اخذ ویزای کار کانادا برای ایرانیان یک دعوتنامه شغلی از طرف کارفرمای کانادایی می باشد. پس از آنکه کار پیدا شد و کارفرما برای فرد دعوت شده ارزیابی تاثیرات بازار کار یا همان LMIA را دریافت نمود، فرد این امکان را داشته تا با تاییدیه LMIA و پیشنهاد شغلی از طرف اداره اقامت کانادا درخواست ویزای کار نماید.

 

نکته قابل توجه اینجاست که ویزای کار کانادا تنها به منظور کار تایید شده کاربرد دارد و برای انجام هر کار دیگری باطل می باشد. در اداره اقامت کانادا به این گونه ویزاهای کار خاص Work permit close نام نهاده اند. در نتیجه یک کارگر و یا کارمند ایرانی فقط این اجازه را داشته تا تنها در اختیار کارفرمای مشخص شده باشد.

 

اگر شخص ایرانی در کشور کانادا به غیر از کار تایید شده از سوی دولت کانادا کار دیگری را در کانادا پیدا کند در صورتی که به اقامت دائم دست نیافته باشد می بایست از مراجع ذی ربط مجوز کار جدید را دریافت کند. لازم به ذکر است که ویزای کار کانادا برای ایرانیان تنها برای مدت محدود کار در کشور کانادا صادر می گردد.

اخذ ویزای کاری کانادا به روش های مختلف

همانطور که قبلا اشاره شد به دو روش اکسپرس اینتری و برنامه تجاری افراد می توانند ویزای کار در کانادا را دریافت نمایند. در واقع روش اکسپرس اینتری برای افرادی بوده که تمایل دارند در کشور کانادا اقامت دائم داشته باشند به این طریق که ابتدا افراد به یک سیستم امتیاز بندی راه پیدا نموده سپس تایید صلاحیت می شوند و به عنوان نیروی کار در کشور کانادا از فرد دعوت به عمل می آید.

 

غالبا افراد متقاضی بر اساس تحصیلات، سطح زبان، ملیت و سن امتیاز بندی می شوند. یکی از این روش ها گرفتن ویزا به صورت تجاری است و تمامی افراد تجاری و ملاقات کننده های تجاری تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. افراد تجاری در این سیستم تحت معاهداتی که در کشور کانادا مورد تایید قرار گرفته کار خود را آغاز می کنند. متقاضیان این نوع ویزا می بایست اجازه کار در کانادا را داشته باشند، از طرف اداره اقامتی کشور کانادا پیشنهاد کاری داشته باشد و همچنین فرد متقاضی تمامی شغل های موجود در NAFTA را واجد شرایط باشد.

مزایا ویزای کاری کانادا

با توجه به قوانین ثبت شده در اداره اقامت کانادا فردی که متقاضی دریافت ویزای کار کانادا می باشد این اجازه را دارد تا از طریق Open Work Permit برای همسر خود ویزای کار کانادا را به دست آورد. از این رو هر شخصی که مجوز باز کار در کانادا را داشته باشد این امکان برایش فراهم بوده تا در اختیار کارفرمای کانادایی شغلی را انجام دهد.

 

در کانادا این قانون وجود داشته تا هر کارگر و کارمندی که ویزای کار کانادا را دارد تا سن ۱۸ سالگی هزینه تحصیل فرزندانش به صورت رایگان باشد. خدمات درمان و پزشکی فردی که ویزای کار کانادا را داشته باشد به میزان ۷۰ الی ۸۰ درصد هزینه های خود و خانواده ایشان بر عهده دولت کانادا است.

هزینه دریافت ویزای کاری کانادا

یکی از سوالات متداول برای ویزای کار کانادا هزینه های صرف شده برای اخذ ویزا می باشد که باید گفت این هزینه ها برای افراد مختلف متغییر هستند. البته در تمامی شرایط تعیین کننده و فاکتور موثر هزینه ها عبارتند از ردیف شغلی، کارفرما، تخصصی بودن کار، هزینه های دولتی و انجام پروسه آن، هزینه های صرف شده برای گذراندن دوره های خاص، هزینه هایی که وکیل برای دریافت LMIA صرف می کند، استان و یا شهری که کار در آن پیدا شده است. البته اداره منابع انسانی کانادا در صادر نمودن ویزای کار کانادا و تعیین نمودن هزینه ها بسیار موثر می باشد.

هزینه دریافت ویزای کاری کانادا

مهم ترین شرایط دریافت ویزای کاری کانادا

شاید یکی از راه های اقامت در کشور کانادا دریافت ویزای کار کانادا باشد. امروزه که کشور کانادا اقتصاد پر رونقی داشته و جزء توسعه یافته ترین و بزرگترین کشورهای اقتصادی برشمرده شده است. افراد بسیاری تمایل داشته تا شغل پر درآمدی را در کشور کانادا به دست آورند لذا کسب درآمد در چنین کشور های پیشرفته ای انگیزه خوبی را در نیروهای کار کشورهای توسعه نیافته و یا در حال توسعه برای اقامت به کانادا ایجاد می کند.

 

البته عوامل دیگری مانند هزینه های بسیار کم کسب و کار و مالیات های پایین، برتری نوآوری کشور کانادا نسبت به رقبای دیگر خود در جهان، کیفیت زندگی ایده آل و بالا، داشتن امنیت بالای کشور کانادا و….می تواند شرایط را برای اقامت در کانادا فراهم آورد. اما لازم بوده تا شخص جویای کار حداقل لیسانس را داشته باشد برای مدرک زبان خود حداقل آیلتس ۶ را هم دریافت نموده باشد برای اخذ ویزای کار کانادا لازم است تا فرد حداکثر ۳۵ سال سن داشته و در رابطه با رشته تحصیلی خود حداقل ۳ سال سابقه کاری را به دست آورده باشد.

ویزای کاری برای مقیمانی که در کانادا هستند

کسانی که به هر دلیلی در کانادا هستند برای دریافت ویزای کار کانادا می بایست شخص ویزای تحصیلی داشته یا اینکه همسر ایشان ویزای کار یا تحصیل داشته باشد. فرد متقاضی کار در کانادا لازم است تا مجوز اقامت موقت را از طرف دولت کانادا داشته باشد.

 

اگر شخص در خاک کانادا طی گذراندن اقامت موقت در کانادا است این امکان را داشته تا ویزای کار کانادا را درخواست نماید، افرادی که با یکی از کارفرمایان کانادایی قرار دادی را بسته و متعهد به انجام کار در کانادا باشند این اجازه را داشته تا ویزای کار در کانادا را درخواست نمایند. افرادی که در خارج از کشور کانادا هستند شرایط دیگری داشته و می بایست ابتدا دعوتنامه کاری برای فرد ارسال شده سپس شخص در سفارت کانادا مورد تایید قرار داده شده، سپس ویزای کار در کانادا صادر گردد و اجازه اقامت موقت به شخص داده شود.

مدارک لازم برای ویزای کاری کانادا

  • دریافت دعوتنامه کاری به صورت ایمیل یا ارسال شده به سفارت کانادا
  • پاسپورت معتبر
  • کپی و اصل شناسنامه و کارت ملی
  • کپی دعوتنامه ارسال شده به شخص
  • ترجمه شناسنامه و کارت ملی
  • ارائه دادن کپی بلیط های رزرو
  • شده رفت و برگشت هواپیما توسط کارفرما
  • رزرو هتل و یا هر اقامتگاه دیگری توسط کارفرما
  • مراجعه به سفارت کانادا و تعیین وقت سفارت
  • تکمیل نمودن فرم سفارت و ذکر اطلاعات کامل شخصی خود و خانواده
  • لازم بودن حضور فیزیکی در تعیین وقت سفارت
  • ارائه دادن مدارک کامل تحصیلی و شغلی متقاضی
  • مدارک ازدواج و مدارک فرزندان
  • ۲ قطعه عکس رنگی با پیش زمینه
  • سفید از خود و یا در صورت لزوم از دیگر اعضای خانواده

 

البته ارائه دادن این مدارک کاملا کلی بوده و برای هر شخصی که متقاضی ویزای کار در کانادا است صادق می باشد، لذا باقی مدارک طبق شغل و تخصص فرد و البته اینکه فرد کارگر باشد یا کارمند، فرد حقیقی باشد یا حقوقی می تواند تغییرات و ملزوماتی داشته باشد.

کارآفرینی در کانادا

از جمله برنامه های استانی که در کشور کانادا در دست اجرا می باشد برنامه اقامت برای کارآفرینی در کانادا است. بنابراین لازم بوده تا هر شخص کار آفرینی جهت تکمیل مدارک اقامت خود به اداره اقامت استانی که مد نظرش است مراجعه نماید. از این رو هر شخصی در نظر داشته باشد تا با سرمایه خود کسب و کاری را در یکی از استان های کانادا راه اندازی نموده و کار آفرینی کند، می تواند برای خود و البته خانواده خود ویزای کار در کانادا را دریافت نماید. اگر چه شرایط گرفتن ویزای کار در هر استانی می تواند شبیه به هم باشد اما کار در هر استانی شرایط و جزییات خاصی داشته که سبب شده تا گرفتن ویزای کار در هر استانی روش های حقوقی متفاوتی داشته باشد.

کارآفرینی در کانادا

چگونگی دریافت ویزای کاری کانادا

برای جلب توجه کارفرمایان کانادایی و پیدا کردن شغلی در کانادا داشتن مدارکی از موسسات و دانشگاه های کانادا مزیت بسیار مهمی به حساب می آید. البته اگر شخصی سابقه کار در یکی از شرکت های کانادایی را داشته باشد امتیاز پیشنهادات کاری برای او بیشتر خواهد بود. از این رو اگر افرادی تمایل زیادی به کار کردن در کشور کانادا را دارند به آن ها توصیه شده تا از یک موسسه یا مدارس کانادایی مدرکی را اخذ نمایند.

 

موسسات و سایت هایی که رزومه کاری فرد را به کارفرمایان کانادایی معرفی می کنند در پیشبرد ویزای کار کانادا بسیار موثر هستند. یک راه دیگر اینکه افراد می توانند از طریق سایت های کاریابی کافرمایان کانادایی را شناخته و به طور شخصی رزومه کاری خود را برای آن ها ارسال کنند. البته ارسال دعوتنامه کاری برای افرادی که سابقه کار در شرکت های کانادایی و یا مدرک تحصیلی کانادا را ندارند ممکن است پیدا کردن کار زیاد طولانی شود.

 

متقاضیانی که برای انجام کار تخصصی به دنبال ویزای کار کانادا هستند لازم بوده تا به زبان های فرانسوی و انگلیسی تسلط کامل داشته باشند زیرا ایالت های مختلف در کشور کانادا به زبان های فرانسوی و انگلیسی صحبت می کنند.

مشاغل مورد نیاز در کانادا

از جمله شغل هایی که دولت کانادا متقاضی جذب نیروی کار در آن ها می باشند عبارتند از:

افسران ارشد و سربازان فعال در آتش نشانی

 مدیران و کارکنان مراقبت های بهداشتیمدیران معماریمدیران مهندسی
بانکداری و کسانی که مدیران سرمایه گذاری هستندمدیران مالیمدیران خریدمدیران منابع انسانی
مدیران آموزش حرفه ای و آموزش متوسطهمدیران سیستم های اطلاعاتی و کامپیوترماموران پلیسمدیران رستوران
مدیران ادارات دولتی مختلف مدیران خدمات اقامتیمدیران ساختمانیمدیران گالری هنری، موزه، بایگانی و کتابخانه
مدیران حمل و نقلمدیران نگهداری و تاسیسات ساختمانیمدیران نوسازی و ساختمان سازیمدیران عمده فروشی و خرده فروشی
مدیران فروش شرکتمدیران پیک و خدمات پستی مدیران اصلاحات و خدمات اجتماعیمدیران خدمات تناسب اندام، ورزشی و برنامه های تفریحی
مدیران تصاویر متحرک و انتشارات و پخش و اجرا نمودن هنر

سوالات متداول

مشاغل مدیریتی (نوع مهارت ۰)
مشاغل حرفه ای (سطح مهارت A)
مشاغل فنی و مهارت های تجارت (سطح مهارت B)

حداقل امتیازی که برای معیار زبان کانادایی یا همان (CLB) باید کسب کنید، امتیاز 7 برای هر مهارت است

 

در روش اکسپرس اینترنتی کارفرما و نوع کار از قبل اصلا مشخص نبوده اما در روش برنامه تجاری کارفرما به صورت کاملا شناخته شده فرد را دعوت به کار در کانادا می کند

 

فرم مشاوره زیر رو پُر کنید تا شرایطتون آنلاین بررسی بشه و با شما تماس گرفته بشه 

نظرات کاربران

guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شقایق میرخانی
شقایق میرخانی
پاسخ به  الیاس
16 روز قبل

سلام الیاس عزیز وقتتون بخیر
درسته که از لحاظ قوانین و امور مهاجرتی، اخذ ویزای کار کانادا نیاز به مدرک زبان ندارد اما تجربه ثابت کرده افرادی که به زبان انگلیسی یا فرانسوی تسلط دارند، در بازار کار کانادا بهتر عمل می‌کنند.

شقایق میرخانی
شقایق میرخانی
پاسخ به  ترانه
17 روز قبل

سلام ترانه عزیز وقتتون بخیر
زمان تقریبی معمولا حدود 24 هفته یا به عبارتی 6 ماه هستش که با توجه به شرایط شما میتونه متغییر هم باشه.

الیاس
الیاس
1 ماه قبل

درود، بدون مدرک زبان می‌شه ویزای کار کانادا گرفت؟

ترانه
ترانه
1 ماه قبل

صدور ویزای کار کانادا چقدر طول می‌کشه؟

بخش سوالات کاربین

مقالات پیشنهادی