کار در آلمان به عنوان منشی خانم

استخدام منشی خانم در آلمان

منشی خانم در آلمان، یکی از شغل های محبوب مهاجرینی است که قصد دارند از طریق آموزش های دوگانه یا آوسبیلدونگ آلمان اقدام کنند. اگر به دنبال حرفه‌ای با ساعات کاری منظم و جایگاه اجتماعی مناسب هستید ما این شغل را پیشنهاد می‌دهیم. اگر شما هم به فکر کار در آلمان هستید و قصد دارید مزیت ها و معایب آن را بررسی کنید این مقاله را تا انتها بخوانید.

فرم مشاوره رایگان

منشی خانم

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

وظایف منشی خانم برای دفتر کسب و کار در آلمان

وظایف منشی خانم برای دفتر کسب و کار در آلمان

کار با تلفن: بسیاری از کارهای یک شرکت با تلفن انجام می‌شود بنابراین یکی از وظیفه های شما این است که تماس های مهم را به رئیس اطلاع دهید و به سوالات مشتریانی که تماس می‌گیرند پاسخ دهید.

 

کار با کامپیوتربه عنوان کارمند مدیریت دفتر باید بتوانید پاسخ ایمیل، نظارت بر پرداخت‌های دریافتی، نوشتن نامه‌های کسب و کار را انجام دهید و با تمام برنامه‌های کامپیوتری محبوب مانند ورد، پاورپوینت، و اکسل آشنا باشید.

 

ارتباط با مشتریان: اینکه بدانید چگونه با مشتریان برخورد کنید و در مقابل پیشنهادات و انتقادات آنان چه عکس العملی نشان دهید، از مهمترین اطلاعاتی است که باید داشته باشید همچنین باید قرارهای مشتریان را هماهنگ کنید و قرار ملاقات ها را تنظیم کنید.

 

کاردر حسابداری: به عنوان منشی خانم در آلمان برای مدیریت دفتر باید، فاکتورها را مدیریت کنید، پرداخت‌ها را زیر نظر بگیرید یا ثبت‌های پول نقد را انجام دهید.

 

کار سازمانی: در برخی موارد ممکن است رویدادهای شرکتی را برنامه ریزی کنید یا جلسات را آماده کنید. از سوی دیگر قرار ملاقات‌ها همیشه باید هماهنگ باشد. و هنگامی که لوازم اداری مانند کاغذ چاپگر تمام می‌شود، منشی دفتر تدارکات را فراهم می‌کنند.

منشی خانم برای مهاجرت به آلمان
منشی خانم برای مهاجرت به آلمان

اگر می‌خواهید، همه‌چیز را در مورد آوسبیدونگ آلمان در مقاله‌ای تازه و کامل بخوانید، روی لینک زیر کلیک کنید:

آوسبیدونگ آلمان

یک منشی در مدارس آوسبیلدونگ چه چیزهایی می‎آموزد؟

مدرسه حرفه ای دو حوزه اصلی را در بر می گیرد: فرایندهای اداری و فرایندهای کسب و کار. فرایندهای دفتر شامل پردازش اطلاعات هستند، به این ترتیب تمام فرایندهایی مانند داده هایی که در حال حمایت و نگهداری هستند، میباشد. همچنین در برنامه درسی: چگونه صندوق پستی به درستی رسیدگی می شود و چه خطراتی برنامه های آنلاین را به دنبال دارد. در منطقه فرایندهای کسب و کار، شما یاد می گیرید که چگونه به پردازش سفارشات و یا ایجاد فاکتورها و آنچه در پشت کنترل تجاری است.

 

سال اول کارآموزی:

طراحی فرایندهای اداری: در این زمینه، دفترداران آینده نگر مدیریت دفتر در مورد استراتژی های کاری، مانند استراتژی جمع آوری اطلاعات و روش های مدیریت زمان مطلع می شوند. آن ها همچنین با برنامه های دیجیتال سر و کار دارند.

 

پردازش سفارش: شما با ید کارهای مختلف را پیگیری کنید، محاسبات قیمت از مهمترین کارهایتان در این چارچوب است و مهارت های ریاضی خود را تقویت میکنید.

 

سال دوم کارآموزی:

کسب مشتری: در این قسمت تمرکز شما بر وضعیت بازار پراهمیت است و باید بیاموزید که کسب و کارتان را طبقه بندی کنید. این امر به زودی به ما این امکان را خواهد داد که وضعیت رقابتی را به شیوه ای حرفه ای ارزیابی کنیم.

 

حسابداری: با اصول اولیه حسابداری آشنا میشوید تا بتوانید کارهای پایه را انجام دهید به عنوان مثال، آنچه در پشت کد تجاری یا کد مالیاتی است.

 

سال سوم کارآموزی:

تأمین مالی: در این قسمت با هزینه‌ها و سود و زیان هایی که شرکت می‌دهد آشنا می‌شوید و کارهایی همانند آن انجام می‌دهید.

 

مدیریت پروژه: در شرکت های کسب و کار چه هدفی وجود دارد؟ باید بیاموزید که بتوانید برنامه ریزی کنید و راهبردهایی برای آینده شرکت داشته باشید و امکانات پیشرفت را فراهم کنید. در این صورت شما جزو بهترین منشی خانم در آلمان خواهید شد.

ما در مطلب مهاجرت کاری به آلمان اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری آماده‌ کرده‌ایم. آن را هم از دست ندهید.

سوالات متداول

دفترداران مدیریت دفتر یک کار منظم را روزانه انجام میدهند که به طور استاندارد میزان ساعات کاری استاندارد منشی 40 ساعت در هفته می‌باشد  که حدود هشت ساعت در روز به طول می انجامد. ممکن است وابسته به شرایط شرکت ساعات اضافی کاری نیز داشته باشید.

در سال اول آموزش با شرکت و کارهای معمولی آشنا می شوید: تماس برقرار می‌کنید، به ایمیل ها پاسخ می‌‌دهید و اطلاعات مشتریان را دریافت می‌کنید. علاوه بر این، شما با پردازش سفارش شروع می کنید، با برنامه های مهمی مانند Word و Excel برخورد می کنید و قرار ملاقات ها را هماهنگ می کنید.  در ابتدای سال سوم آموزش، موضوع تأمین مالی اضافه می شود، از جمله مثلاً درک و تهیه فاکتورها یا حساب های ماهانه.

این سوال را باید وارونه پرسید: کجا نمی‌توانید کار کنید؟ بیشتر شرکت‌ها دفتری دارند که از طریق آن وظایف سازمانی انجام می‌شود. به همین دلیل است که شما تقریبا در هر صنعت شغلی پیدا می‌کنید. چه در یک شرکت مالی، در شرکت‌های انرژی و یا حتی در یک فروشگاه، بنابراین جایگاه‌های زیادی برای شما موجود است. 

فرم مشاوره رو پرکنید تا شرایطتون آنلاین بررسی بشه و با شما تماس گرفته بشه
ارتباط با ما
اگر سوالی داشتید که با خواندن این مقاله به پاسخ آن نرسیده اید،
با متخصصان ما تماس بگیرید

نظرات کاربران

guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کارشناس مهاجرت
کارشناس مهاجرت
پاسخ به  خانوم ریاحی
2 سال قبل

سلام زیر 30 سال شانس بیشتری داره ولی سابقه کاریتون به شدت مهم هست

خانوم ریاحی
خانوم ریاحی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید سن مناسب برای استخدام منشی خانم در آلمان چقدر است؟

بخش سوالات کاربین

مقالات پیشنهادی